Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wits op blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wits op blad

Korting op 420shop
    Hallo allemaal. Ik heb mezelf net geregistreerd op dit forum met tapatalk. Ik heb totaal nog geen idee hoe dit programma werkt en merkte wel dat ik in tapatalk niet op de stel je even voor link kon drukken. Dus mocht ik bij een pc in de buurtkomen ga ik dat alsnog even doen. Ik had een vraag over iets wit dat op mijn blad zit. Ik heb twee fotos bijgevoegd. De gaten in het blad komen volgensmij door slakken maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb al op google afbeeldingen gezocht maar kan niet echt een foto vinden die hier op lijkt. Weten jullie wat dit is???

Nou alvast bedankt.

Re: Wits op blad

bladluis? vind lieveheersbeestjes en zet die op je plant die peuzelen graag alle luizen op! voor.slakkenprobleem kijk hier op forum zul je hulp vinden! eierschellen,koper,...

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Re: Wits op blad

Dat is meer rupsenvraat dan slakken. Slakken nemen vaak grotere happen, en kleine slakjes die kunnen niet door wietblad heen komen. Ook het patroon doet rupsen vermoeden.

Luisjes, tja, wie heeft ze niet? De mensen die spuiten met gif. Ik heb wel luisjes, hier en daar. Vind ik niet erg zolang het er niet teveel zijn. Als het er veel worden, dan.. vallen die er na het drogen weer vanaf. Geeft de hasj een extra zoete smaak Nee, zonder gein, ik laat ze gewoon zitten.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
      X