Beste mede-growers, ik heb een korte vraag. Ik heb op dit moment mijn eerste buitenkweekje staan en ben er afgelopen week weer naartoe geweest. Het gaat om 10x white widow. Ze doen het goed en ik zit erg te twijfelen of ik ze nu al zou kunnen oogsten. Dit i.v.m. aankomende regenbuien vrijdag en dit weekend. Nu nog toprot erin zou namelijk erg zonde zijn want daar heb ik nu nog geen last van. Zoals op de foto's te zien zijn de trichomen wel zo'n beetje melkachtig. Nog wel weinig amber en op sommige toppen nog weinig bruine haren maar op sommigen al wel. Waar ik mee zit, is of ik me afvraag of het nu erg ten koste gaat van de kwaliteit als ik nu oogst en uitgeplozen touw wiet krijg als je begrijpt wat ik bedoel... Overwegend melkachtig = high dus dat is prima, maar waar ik mee zit is het gebrek aan bruine haren bij sommige toppen.. dat de wiet dan te ver gaat slinken. Wat zouden jullie doen als je deze toppen zo ziet... oogsten of nog ff 1 week aankijken? Alvast bedankt.
Capture2.jpgCapture3.jpgCapture4.jpgCapture5.jpgCapture6.JPGCapture7.jpgCapture8.jpgCapture9.jpg
Capture2.jpgCapture3.jpgCapture4.jpgCapture5.jpgCapture6.JPGCapture7.jpgCapture8.jpgCapture9.jpg
Comment