Ik zou nog een kweekje op mijn balkon willen, zijn er rassen die ik nog kan plantten? Of ben ik te laat?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ik zou graag op mijn balkon en kweekje zetten, ben ik te laat?
Collapse
X
-
Re: Ik zou graag op mijn balkon en kweekje zetten, ben ik te laat?
Je kunt alles nog planten. Maar autoflowers kunnen slecht tegen de regen als ze bloeien. Als je - bij wijze van- nu zou zaaien, dan bloeien ze rond eind september pas.
Een goede regulier bloeiende buitensoort, zal niet groot worden, maar is vaak wel resistenter. Reken op maximaal 10 gram per plant, en dan kom je nooit slecht uit. Ze zullen rond september/oktober bloeien en ook wat aan de late kant klaar zijn. Dus ook hier is het opletten met rot. Maar als de herfst zacht is, met weinig regen, dan kan er best wat leuks vanaf komen.
Het is mogelijk, maar ideaal is het niet. Sommigen zouden zeggen: zonde van het geld/zaad. Ik zou zeggen: probeer het gewoon met wat goedkopere zaadjes (wietzaadjes.nl, hyseeds, growers choice, alien, 420shop of dutch headshop, growshopmarkt bijvoorbeeld), en je haalt er altijd een wijze les (of meerdere!) uit. En als je 10 gram haalt, heb je die 20 euro makkelijk terugverdiend. Let er alleen wel op dat je dus een goede resistente soort kiest. Er zijn voldoende kweekverslagen (of seedfinder.eu) met ervaringen van leuke buitensoorten.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: Ik zou graag op mijn balkon en kweekje zetten, ben ik te laat?
Die duurt vaak wel bijna 80 dagen, maar kijken kan altijd!
Succes er mee! Als je het leuk vind, kun je een kweekverslag starten, dan krijg je tips op maat.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment