Zins een paar dagen beginnen mijn nieuwe blaadjes te krullen hoe kan dit ik heeft ze genoeg water heeft iemand een idee??
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine nieuwe blaadjes beginnen te krullen
Collapse
X
-
Re: Kleine nieuwe blaadjes beginnen te krullen
Zoals altijd bij bladproblemen; zonder foto kunnen we weinig helpen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
deze mogen overdag ook water. Omdat ze nu te droog staan (of wortelproblemen hebben waardoor ze geen water opnemen).
Zulke planten drinken met gemak anderhalve liter per dag.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Ironisch genoeg; geen water geven en hopen dat het oplost. Als de plant te lang en te nat gestaan heeft dan kunnenEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Als ik mijn planten water geef is het met kleine beetjes per keer. Dus ik heb een gieter van 3 liter waarvan ik die al verdeel over 2 planten. Alles keren dat ik zie dat de blaadjes even gaan hangen geef ik ze een klein beetje water.
ongeveer zo een 1.5 gieter per dag . In de val avond sproei ik de plant met een water verstuiver om motregen na te bootsen . dit vinden ze heel tof
Comment
Comment