Hoelang moet mijn meisje nog bloeien?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoelang nog bloeien?
Collapse
X
-
Re: Hoelang nog bloeien?
Die heeft nog amper body, erg fluffy toppen. Zeker nog een aantal weken laten staan, en sowieso geen verkeerd idee om een loepje/microscoop aan te schaffen om zeker van je zaak te zijn ( zo duur zijn die niet ).
Nu knippen is amper de moeite waard, je bent er enorm lang mee bezig omdat het zo'n prielwerk is, en na het drogen huil je hoe "groot" de topjes werkelijk zijn.
Comment
-
Op de tweede foto lijkt het of ze toch al redelijk ver is.
Je kunt het niet zien aan de bruine haren, maar wel aan de witte. Daar zie ik er niet zoveel meer van.
Op die foto afgaande is ze wel zo'n beetje klaar.
Om het zeker te weten, de trichomen bekijken met een goeie loep of microscoopje.
Jammer dat ze zo mager is gebleven. Hoe komt dat ?
Klein potje, weinig licht, voeding ?
't is wel een kutfoto heh, sorry dat ik 't zeg. Op z'n kant en wazig.
Hou anders iets van egale kleur achter de plant als je een foto maakt. (een paraplu, een A4tje, stuk karton whatever)
Dan kan je camera wel goed focussen.
Comment
-
Klopt heb je gelijk in, nou ze was in de groei.. Had een erg klein potje en ik ben een echte amateur. Iemand vertelde me dat ik ze in de vaste grond moest zetten. Zo gezegd zo gedaan, nog geen 5 dagen later begon ze te bloeien.. Maar misshien kun je iets met deze, die is wat duidelijker maar ben op t moment niet thuis vandaar. Bedankt voor de tips,
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Haha die komt op ze kop.. Sorry voor t ongemak
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik ga ze morgen knippenAttached Files
Comment
Comment