Dag medesmokers ,
Na een Amsterdam bezoek me een zaadje Diesel automatic meegenomen en thuis direct geplant.
Nu staat deze fiere dame toch al een tijdje (exacte tijd heb ik geen idee van) en ze ziet er ondertussen zo uit:
foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3 - Copy.jpgfoto 4.jpgfoto 5.jpg
denken jullie dat het bijna oogst tijd is ?
Geen water meer geven en stam splitten ?
Ook zag ik vandaag een groen rupsje op een blad zitten -> heb deze direct weg gegooid.
hier nog een gezoomde trichome foto van de bovenste top
watEenTrichomesJongeuh.jpg
Echter het probleem dat ik wat vind -> die boventoppen zien er allemaal mooi uit en misschien wel semi oogstklaar, maar de onderste toppen zien er dan weer zo uit ...
foto 2 - Copy.jpgfoto 3.jpgfoto 1 - Copy.jpg
Is er enige manier dit te verhelpen ? Of moet ik er gewoon mee leren leven dat die onderste toppen minder afgebloeit raken ?
Cheers !
Na een Amsterdam bezoek me een zaadje Diesel automatic meegenomen en thuis direct geplant.
Nu staat deze fiere dame toch al een tijdje (exacte tijd heb ik geen idee van) en ze ziet er ondertussen zo uit:
foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3 - Copy.jpgfoto 4.jpgfoto 5.jpg
denken jullie dat het bijna oogst tijd is ?
Geen water meer geven en stam splitten ?
Ook zag ik vandaag een groen rupsje op een blad zitten -> heb deze direct weg gegooid.
hier nog een gezoomde trichome foto van de bovenste top
watEenTrichomesJongeuh.jpg
Echter het probleem dat ik wat vind -> die boventoppen zien er allemaal mooi uit en misschien wel semi oogstklaar, maar de onderste toppen zien er dan weer zo uit ...
foto 2 - Copy.jpgfoto 3.jpgfoto 1 - Copy.jpg
Is er enige manier dit te verhelpen ? Of moet ik er gewoon mee leren leven dat die onderste toppen minder afgebloeit raken ?
Cheers !
Comment