Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

    Korting op 420shop
    Goeie dag...

    Ik was wel eens benieuwd wat het nou allemaal mee bracht om zo'n plantje te laten groeien
    een maat van me gaf me een paar zaadjes... Ik weet niet precies wat voor zaad het is... Maar het is geen autoflower heb ik gemerkt.
    nu raak ik een beetje verstrikt in het grote aanbod informatie op het internet..
    Maar ik vraag me af wat ik hier mee moet
    heb 3 van deze plante buite staan... Moet ik ze gewoon late staan en wachte tot de de dage korter worden en ze in bloei gaan of zijn er andere opties?
    Attached Files

    #2
    Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

    Stel jezelf eerst even voor in het introductie gedeelte, wel zo netjes Je laat de planten gewoon staan, ze gaan vanzelf in de bloei als de dagen korter worden. Afhankelijk van het soortje kan je oogsten in september of oktober... Een andere optie is omhakken en in de kliko gooien, of aan een vriend geven, maar dat is ook zonde

    Comment


      #3
      Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

      je kan ze 12 uur licht en 12 uur donker geven door ze af te dekken met zwart zeil en na 12 uur donker het zeil weghalen en dit herhalen tot ze uitgebloeid is kan een week of 8-10 duren soms wel langer maar weet niet wat voor planten het zijn en dan moet je maar in de gaten houden en wat meer lezen over wanneer je oogst klaar is dan kun je het zelf in de gaten houden. dus ik zou zeggen dek vanaf binnekort na 12 uur licht je plant af en zorg dat hij 12 uur duisternis heeft (dus zorg dat het echt donker is.)

      gl ik blijf je in de gaten houden

      p.s. stel je even voor op het forum. hieronder een linkje waar je dit kunt doen!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...r-Introduction
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

        is inderdaad ook een optie maar wel wat meer werk. Moet ook vrij strikt want als je 20 minuten later dan normaal het zeil eraf haalt kan de plant al gaan stressen. Je kan ook een week of 4 wachten dan doet de natuur het helemaal zelf Succes!

        Comment


          #5
          Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

          hey manne dank jullie wel voor het snelle antwoord...
          en mijn excuses voor het mezelf niet voorstellen!

          ik heb een schuurtje daar ga ik 1 van de 3 inzetten voor de 12/12
          de andere 2 mogen mooi buiten blijven


          Oorspronkelijk geplaatst door green farmer View Post
          is inderdaad ook een optie maar wel wat meer werk. Moet ook vrij strikt want als je 20 minuten later dan normaal het zeil eraf haalt kan de plant al gaan stressen. Je kan ook een week of 4 wachten dan doet de natuur het helemaal zelf Succes!
          hmmm oke het komt dus allemaal vrij nauw... dan laat ik ze liever buiten staan
          maargoed een beetje experimenteren kan ook geen kwaad toch voor een 1ste keer....


          heb trouwens nog 1 dingetje met de bladeren... had volgens mij in het... helpdesk/bladprobleem gemoeten maar vind het zonde om daarvoor weer een topic aan te maken...
          misschien kunne jullie mij hier een snel antwoord opgeven
          wat moet ik hier mee aan (teveel voeding? gebruik namelijk canna terra vega)

          foto 1.jpgfoto 2.jpg
          Last edited by wouz; 9 August 2014, 14:35.

          Comment


            #6
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment


              #7
              Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

              Hey Wouz, Ik zou ze eerst in een grotere pot doen; voeding voor de komende +/- 8 weken.
              Met verduisteren neem je ook 3 tot 4 uur groei af. Groen blad nodig later in de bloei. Ik zou eerst ook de voorbloei / sex checken...
              Gr, 12bb

              Comment


                #8
                Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                Is het geen hennep ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                  Lijkt me eerder een hennep zaadje uit duiven voer.. zo ben ik ook begonnen :p

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Is het geen hennep ?
                    heb nog ff 2 close ups geschoten misschien dat jullie het wat meer zegt...
                    foto 1.jpgfoto 2.jpg

                    Of zegt dit niks?
                    Last edited by wouz; 9 August 2014, 17:51.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                      Is toch een dame !

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                        Yup een meiske!

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door wouz View Post
                          heb nog ff 2 close ups geschoten misschien dat jullie het wat meer zegt...
                          [ATTACH=CONFIG]237672[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237673[/ATTACH]

                          Of zegt dit niks?
                          Die witte haartjes die je ziet laat zien dat het een vrouwtje is, zou het een mannetje zijn geweest dan zie je balletjes hangen

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                            en dat blad probleem? is dat alleen te verhelpen door ze in een grotere pot te zetten?
                            of heeft het een andere oorzaak? wil ze eigenlijk zo'n beetje rond deze grote houde...

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste keer... Wat moet ik hier mee aan

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser

                              Comment

                              Bezig...
                              X