Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare beestjes Volgens mij geen bladluis ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare beestjes Volgens mij geen bladluis ?

Korting op 420shop
    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat ik hiermee moet doen !?
    Ik heb het op alle 3 mijn plantjes : White widow , Think different, 60 day wonder de 2 auto's zijn nu in de bloei

Ik dacht eerst aan blad luis maar dat lijkt er niet echt op ?

Re: Rare beestjes Volgens mij geen bladluis ?

Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Lijkt niet echt op zuigschade van een beest. Lijkt eerder op zoutverbranding door druppels voedingswater op het blad. Als zoon druppel voedingswater dan gaat verdampen stijgt het zoutgehalte in zoon druppel wat dan tot een zoutverbranding kan leiden.

Groen worden die plekken niet meer das necrotisch en zal niet meer herstellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
        Thanks man ,
        Maar ik kan hier niet dat insect vinden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Lijkt niet echt op zuigschade van een beest. Lijkt eerder op zoutverbranding door druppels voedingswater op het blad. Als zoon druppel voedingswater dan gaat verdampen stijgt het zoutgehalte in zoon druppel wat dan tot een zoutverbranding kan leiden.

Groen worden die plekken niet meer das necrotisch en zal niet meer herstellen.
        Heeft dit verdere gevolgen voor mijn plant ?

Comment

Luizen in een laagje water ?

Tja, als beestjes je plant opeten, blijft er niks van over heh..zo simpel.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heeft dit verdere gevolgen voor mijn plant ?
            Niet echt. de verdorde bruine plakken doen natuurlijk niet meer mee aan de fotosynthese voor de rest zal je plantje gewoon verder groeien en bloeien, blad gewoon laten zitten.

Comment

Bezig...
            X