Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.
Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat ik hiermee moet doen !?
Ik heb het op alle 3 mijn plantjes : White widow , Think different, 60 day wonder de 2 auto's zijn nu in de bloei
Ik dacht eerst aan blad luis maar dat lijkt er niet echt op ?
Lijkt niet echt op zuigschade van een beest. Lijkt eerder op zoutverbranding door druppels voedingswater op het blad. Als zoon druppel voedingswater dan gaat verdampen stijgt het zoutgehalte in zoon druppel wat dan tot een zoutverbranding kan leiden.
Groen worden die plekken niet meer das necrotisch en zal niet meer herstellen.
Thanks man ,
Maar ik kan hier niet dat insect vinden
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Lijkt niet echt op zuigschade van een beest. Lijkt eerder op zoutverbranding door druppels voedingswater op het blad. Als zoon druppel voedingswater dan gaat verdampen stijgt het zoutgehalte in zoon druppel wat dan tot een zoutverbranding kan leiden.
Groen worden die plekken niet meer das necrotisch en zal niet meer herstellen.
Niet echt. de verdorde bruine plakken doen natuurlijk niet meer mee aan de fotosynthese voor de rest zal je plantje gewoon verder groeien en bloeien, blad gewoon laten zitten.
Comment