Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

Korting op 420shop
    goedendag iedereen!

Ik heb een vraagje, hopelijk willen er mensen met ervaring me een duwtje in de rug geven. Ik heb nu op het moment 7 whitewidows buiten staan. Ze zijn nu tussen de 30 en 40 cm. Ze zeggen dat ze ong. eind september in bloei moeten gaan. Maar zijn ze niet een beetje klein daarvoor? En als ze wel gaan bloeien. Hoeveel denken jullie dat er per mini WW-plantje vanaf komt?

Re: 7 Whitewidow plantjes 30-40 cm.

die kunnen wel nog een metertje worden denk ik.
    en wat je ervan afhaalt hangt af van het weer en die kan ik niet voorspellen.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Gebruik je ook voeding ? In hoeveel liter potten heb je ze ? Staan ze goed in de zon ? En in de bloei groeien ze meestal oom nog wrl aardig !

Comment

Bedankt beiden voor het antwoorden! En in een kort tijdsbestek, thnx!. Me ww plantjes staan in 12 liter potten op dit moment. Ze staan in normale potgrond. Ik heb groeivoeding en wortelstimulator van atami. Ik verplaats mijn potten 's ochtends en 's avonds. Zodat ze in de ochtend en in de avond het eerste en laatste vangbare licht meekrijgen. Verder heb ik nog 2 ak-47 buiten ook. Die zijn wel al over de meter. Die had ik ook al eerder. De 7 WW's zijn stekkies. Toen ik ze kreeg zij iedereen tegen me dat er maar 2 zouden overleven. En uitendelijk waren er maar 2 doodgegaan haha. Ze hebben denk ik ook wel tijd nodig gehad om te herstellen want ze zagen er slecht uit toen ik ze kreeg.

Comment

Ik zou ze in 30 of 40 liter potten zetten, dan hebben de wortels meer ruimte om zich te ontwikkelen en worden ze groter !! Ik zelf heb ze in 55l potten

Comment

hmm, ja ik heb er over nagedacht om grotere potten te nemen. Maar dan gaat me ma weer zeuren dat er weer joekels van een lelijke emmers in de tuin staan. Maarja als het veel scheelt doe ik t gewoon. Denk er nog ff over na. Maar bedankt DTK

Comment

Je hebt ook gewoon leuke potten bij de action haha

Comment

Ja, lol..7x 40L manden in de tuin.
                Dan ga je ze ook niet meer voor je plezier verplaatsen elke dag.
                Als die 12L potten ook echt tot de rand vol zitten is dat mooi zat.
                Dunno verder, heb je ook foto's ?

Vanaf eind september duurt het dus nog een week of 8 voor ze klaar zijn.
                In die tijd kan er van alles gebeuren.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hee, Ja ik zal ff zorgen dat ik vandaag een fototje plaats.

IMG_0778.jpgIMG_0779.jpgIMG_0780.jpg

Dit zijn de fototjes. Enig idee waarom ze omgekeerd zijn? In mijn bestanden map zijn ze gewoon normaal :p
                  Last edited by WeedFan; 13 August 2014, 12:23.

Comment

Ik zou ze alleen even omkeren, anders valt die aarde eruit, en verder niks meer aan doen.
                    Ruimte zat om te groeien. Opletten dat ze niet te nat komen staan nu de bladeren de pot nog niet bedekken.

Excuseer dat ik het vraag, maar zo ben ik..
                    Wat is dat witte ding ? Een afgietsel van je moeder/vrouw ?
                    Last edited by QnQ; 14 August 2014, 15:06.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

bladeren van de wat grotere planten hingen een beetje slap. Nu heb ik ze aardig wat water bijgegeven en de volgende dag stonden ze stukke beter!

Comment

Dit topic is ook al oud. Kan een slotje op. Heb er 200 gram vanaf gehaald. Best mager..

Comment

Bezig...
                          X