Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

    Korting op 420shop
    Hej,

    Door het slechte weer heb ik alvast een paar toppen geoogst van mijn autoflowers, dit nadat ik wat toprot heb gezien bij mijn planten.
    Door de felle regenbuien en de modder die het weer veroorzaakte hangt er wat zand en viezigheid op de onderste toppen. Wat is de beste manier om deze schoon te maken en deze van het zand te ontdoen?
    Heb hier lang naar gezocht maar niets gevonden, dank jullie!

    #2
    Re: toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

    Zou het niet afspoelen ofsow.
    Maar zoveel kan het niet zijn tog of staan ze in een modderpoel?
    Zou even wachten tot de plant goed droog is en dan voorzichtig eraf tikken denk ik.
    ben benieuwd naar andere meningen

    Comment


      #3
      Re: toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

      Gewoon laten, als het goed droog is even uit schudden ! Ik heb het ook wel eens gehad en was er zomaar weer uit

      Comment


        #4
        Re: toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

        gewoon onder de kraan afspoelen en met 'n kwast ofzo de modder eraf wassen.
        of ze nu in de regen staan of je spoelt ze af onder de kraan is hetzelfde.
        wel direct na het oogsten afspoelen en niet pas 'n paar dagen nat het drogen anders houd je 1 schimmelboel over.

        succes!
        Last edited by angel777; 15 August 2014, 21:31.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

          Ik heb ook een keer een buienplant afgespoeld in schoon water. Plantje was maar 15 cm hoog, dus zat compleet onder het zand.

          Na de wasbeurt de plant een beetje droog geschud en te drogen gehangen. Verder geen nadelige gevolgen gezien.

          Kreeg niet al het zand er af, maar nam aan dat het ook niet zo heel veel kwaad kon in de vaporizer.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: toppen zijn besmeurd met zand, wat nu?

            om maar 'n voorbeeld te geven
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            Bezig...
            X