Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek!! tentje gemaakt voor extra verduistering.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    hey medegrowers!!!

Heb zojuist een tentje gemaakt van hout en zwart zeil eroverheen
    getrokken iemand tips??

dit jaar heb ik het simpel gehouden kwa uitgaven gewone potgrond gepakt en speciekuipen. 5 early skunk zaden van sensiseeds. er zat 1 Mongooltje tussen die groeit niet heel hard maar daar heb ik een Banzai boompje van gemaakt. Alle planten zijn getopt en heb ook wat enkele stengels gebogen voor extra lichtinval.
    bloeivoeding van hypro ecwaarde: 1.3 wordt elke week verhoogd met 0.1 en ph 6.5.
    De bloei zet nog niet goed door omdat er snachts een lantaarn staat te branden die de hele
    achtertuin verlicht dat probleem is nu gelukkig verholpen.

redelijk last van spint dus heb ze vanavond goed ingespoten.

Hieronder enkele foto's.

Re: buitenkweek!! tentje gemaakt voor extra verduistering.

Die plant is nie anders gewoon dan da die lantaarn paal er staat dus das geen probleem meer
    Als je verduister moet het PIKKE donker zijn op vaste tijden
    En meer kans op top rot ivm lucht circulatie problemen als jij alles vol plastic hang
    God was never on your side..

Comment

2014-07-31 21.20.38.jpg2014-07-31 21.20.46.jpg2014-08-02 20.35.29.jpg20140816_190431.jpg20140816_210949.jpg20140816_210959.jpg20140816_211032.jpg20140816_211040.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

er zit een tl verlichting in in die lantaarnpaal dus het maakt wel uit meer donkerte maakt wel degelijk uit voor je planten...over die luchtcirculatie heb je gelijk daarom heb ik aan de voorkant alles open gelaten en aan de rechterzijkant de helft zodat er genoeg lucht in de tent kan.

grtz Rico

Comment

ik denk niet dat het veel uitmaakt maar ze staan iig wel mooi droog zo kijk je uit met bamboo in de grond dat wil namelijk nog wel eens gaan schimmelen.

Comment

ok thnx voor de tip kvb dat wist ik nog niet zal het wel een aantal keren vervangen, hoe geef jij je planten ondersteuning? of doe je het zonder?

grtz Rico

Comment

M'n plantjes staan op een dak 3 hoog. Als ik ze niet ondersteun dan breken ze zeker wanneer het wk 5 is. Maar ik heb t zo gedaan.

Last edited by kvb; 19 August 2014, 11:43. Reden: ctra foto

Comment

Slim gedaan mooie ondersteuning voor je planten
              God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Slim gedaan mooie ondersteuning voor je planten
                thanks Bella, ben er ook wel een btje trots op voorlopig blijft ze keurig staan.

Comment

Heb je ook een afdakje ivm de regen?

Comment

nee ik heb nog geen afdak, is wel de bedoeling als ze in de bloei gaan maar dat moet ik nog even uitvogelen. Dus als je een goed id hebt dan hoor ik t graag. als ie maar niet te veel wind vangt.

van de regen heb ik opzich nog niet zoveel last, als het een lange periode regent dan dek ik de pot af, binnen een paar dagen hebben ze dan die hele kuip droog gezogen

Comment

Hij is niet hoog Gelukkig dus dat is al een voordeel misschien kan je een geraamte maken van hout en dan ergens aan vast bevestigen.
                      ik zal wel rekening houden dat je plantje nog een klein beetje groeit dus afdakje wat hoger houden.

Grtz Rico

Comment

Bezig...
                      X