Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips in verband met dit strontweer??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tips in verband met dit strontweer??

Ja ze staan onder een parasol... maar ze worden alsnog wel vochtig, en het regent ook wel eens schuin he..
    Maar ik ben ook weer bang voor het temperatuur verschil als ik ze ineens binnen gaan zetten, terwijl ze ook vochtig zijn.
    Hmmmm

Comment

Kunnen ze niet in de schuur??

Comment

Jawel.. ik probeer het wel gewoon en zet ze naast een raam met het rooster open.
        Kunnen ze weer ff drogen vanacht

Comment

Ik ga alle hoop vestigen op september en tot die tijd mijn planten maar heen en weer rijden zodat ze zoveel mogelijk in de zon staan

Get the monthly weather forecast for Amsterdam, Noord-Holland, Nederland, including daily high/low, historical averages, to help you plan ahead.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36366-h4x0rh4nk-buitenkweek-verslag-2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer View Post
            Kettingzaag @led

Pffff.. het is alsof de duvel ermee speelt.
            Toprot vandaag.. Herkend aan een klein stukje schimmelpluis op 1 top, niet aan kleur. 2 kleine blaadjes lieten probleemloos los, zoals je hier wel vaker leest.
            Hele top verwijderd. 2 kleine takjes van die top waren slecht, rest van de top clean. Ik heb totaal geen ervaring met toprot. Het overblijfsel ziet er schoon uit. Nog net niet rijp maar hij bloeit al meer dan 5 weken dus ik heb hem grof geknipt en ga hem versneld drogen (weekje). Stel ik word er high van en het is over een week nog strontweer dan gaat ie om. Beter lekker maar niet top.. dan is het nog beter dan alles verrot. Of ben ik te impulsief?
            [ATTACH=CONFIG]238912[/ATTACH]
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik denk dat het de genetica is @LR2 Ik heb de zaadjes nl gekregen van iemand. Ik denk dat hij de zaadjes uit z'n eigen planten heeft. Van de 10 planten zijn er nog maar 3 over. Man en Herma. De planten bloeien al meer dan een maand en zijn bijna 2,5 meter hoog. Hier het geheel en 1 top waar dat topje met rot uit verwijderd is.

Volgend jaar dus gewoon zaden bestellen. Maar toch blij want als ik die zaadjes niet gekregen had had ik deze hobby niet weer opgepakt.

Gisteren heb ik wat fluffy topjes van de onderste takken gerookt omdat er iets meer dan een week wat takjes zijn afgebroken door de wind. Ik werd er kort lekker high van al was de smaak niet optimaal. Nog niet droog genoeg. Zelfde wat jij had maar dan niet zuur. Eerder zoet met de overheersende ouderwetse smaak van nog te natte bladerige wiet.
              Het komt wel goed, de toppen zelf ruiken heerlijk en zijn sticky.

Baas in eigen brein.

Comment

Oh.. Wat ik vergeten was.. Het was echt rot. Heel klein beetje dons en de blaadjes trok ik er af alsof ze niet vast zaten. Gelukkig maar 3 mini blaadjes. De afgelopen 2 dagen geen rot meer geconstateerd.
                Baas in eigen brein.

Comment

Had gister een mini blaadje rot, en vandaag op dezelfde plek weer een heel klein puntje weg gerot dus heb 1 topje van m'n autoflower geknipt,
                  zodat die rot zich in ieder geval niet gaat verspreiden.

Heb de rot er goed uit gehaald, en de te vroeg geoogste top in mn droogdoos gedaan, word dat een test topje
                  Zal dat nog wat rijpen als ik het langzaam droog?

Comment

Zelfde heb ik dus gedaan @PyroNL en stoned wordt ik er vast wel van. Want dat werd ik zelfs van die fluffy shit die een week eerder is geknipt.
                    Baas in eigen brein.

Comment

Haha ja, er zit al veel thc op dus je zal er vast wel knetter van worden!
                      Aangezien de shops ook wel eens wiet met clear trichomes verkopen.

Of werd je soms high van de voeding die er nog in zat haha

Comment

Hahaha nee ik had ze al even niets gegeven ivm regen en gebruik alleen plagron alga Bloom.
                        Baas in eigen brein.

Comment

Hier in het midden van het land hetzelfde probleem....
                          Ik heb 3 planten (Hollands Hope) staan van ruim 3 meter hoog in 50 liter kuipen die niet meer te verplaatsen zijn.
                          Door alle regen hangen de (lichtgroene) bladeren en beginnen de onderste bladeren langzaam aan geel te verkleuren....
                          Ik heb er nu een mega parasol boven staan om ze te laten drogen.

Het is mijn allereerste kweek (uit zaden) en het ging als een speer. Bijvoeden met Compo 1 (Exelent) ging ook prima maar door dit snert weer gaat het nu snel bergafwaarts. Om het drama compleet te maken ga ik volgende week ook nog een weekje op vakantie dus afhankelijk van een watercomputer die mijn schatjes van voldoende water moet voorzien.

Ben benieuwd hoe ze er na mijn terugkomst bij staan.

Comment

Bah, vandaag veel toprot ontdekt -.- zonde

Comment

Ik heb het idee dat me planten een beetje stil staan, en ik denk dat dit vooral door de lage nacht temperatuur komt.
                              Ik word helemaal gek van die regen, en niet alleen vanwege me plantjes. Ik kan niet eens in me tuin zitten.

Ik heb wel hout gekocht om iets van een afdak te kunnen timmeren.
                              Ik moet nog wel op zoek naar iets van plastic als dak.
                              Lets not criticize but legalize

Comment

Het weer zit idd niet mee laten we hopen op goed weer!

@Gps ik heb op www.low-budgets.nl een degelijk transparant zeil gekocht. Meschien is het iets voor jou!

Comment

Bezig...
                                X