Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips in verband met dit strontweer??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tips in verband met dit strontweer??

nee hoor nog niet iedereen heeft toppen de meeste die wel toppen hebben verduisteren of zijn autoflowers
    Last edited by belladonna; 17 August 2014, 23:12.
    God was never on your side..

Comment

Last edited by Mindfulnesz; 17 August 2014, 22:24.
      'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

Comment

Ik heb ook nog geen topvorming ze staan in een zelf gefabriceerd tentje met zwarte folie ivm een lantaarnpaaltje
        recht boven mijn achtertuin zoals je kan zien op de foto.

grtz Rico20140816_211032.jpg

Comment

@Rico

Heey dat is wel een goed idee idd, ik heb ook aardig wat licht vervuiling
          om huis, ik kan zo zwart folie rondom die luifel van het schuurtje doen,
          dan is dat hoekje voor de planten ook meer donker. Thanks
          'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

Comment

Ja dat zou je kunnen doen fulnesz zorg wel dat je aan de onderkant een stuk vrij houd ivm de luchcirculatie voor je schatjes

grtz Rico

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ja dat zou je kunnen doen fulnesz zorg wel dat je aan de onderkant een stuk vrij houd ivm de luchcirculatie voor je schatjes

grtz Rico

Comment

Als er mar 1 pieklein licht straaltje binnen komt doe je alles voor niets en er mag geen 15 min verschil zitten in de tijd dat je doeken weg haald
              God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                kleurenblind heeft niks met toprot te maken
                niet zielig gaan doen met niks
                toprot zie je direct, ook mensen die kleurenblind zijn
                alleen opletten naar de voorverschijnselen en er is niks aan de hand.
                ik ben zelf ook kleuren blind en vind het raar dat jij voor iemand kan zegge wat die wel en niet kan zien en geloof me iemand die goed kleuren blind is ziet niet of er toprot op zit

Comment

De mijne, white skunk hebben ook nog geen toppen.
                  De eerste tekenen, dat het een vrouwtje is zijn er wel.

Verder heb ik een beetje het idee dat de plant ook op beter weer wacht.
                  Ik merk dat ze minder hard groeien nu ze veel minder direct zonlicht krijgen.

Hier is het over een paar weken zover, dat de dagen even lang als de nachten zijn. Dan zitten we dus in september.

Ik wik ook een afdak gaan maken.
                  Last edited by Gps; 18 August 2014, 02:48.
                  Lets not criticize but legalize

Comment

Ik heb gewoon een groot vierkanten frame gebouwd en daar een zeil overheen getrokken maar het weer is om te huilen en beter word het denk ik ook niet

Comment

20140818_111812.jpg20140818_111837.jpg20140818_111827.jpg

"DIKKE" TOP IDEE !!

Comment

@eerstekeer ik heb passion #1. Gaan als een gek. Ik heb ze in begin mei ontkiemd en nu is de grootste ruim 3 meter. Bij mij is alles in bloei. Vorig jaar ook veel regen gehad maar geen toprot. Dit is echt een sterke plant. Je hebt echt een boom in je tuin staan. Heb er 5 en bij mij is het gewoon een heg geworden. Volgend jaar begin ik denk ik al in maar met voorgroeien op zolder. Dit jaar ook gedaan alleen toen zaten de verkeerde zaadjes in het zakje[emoji35]

Comment

@mandy013 heb je gewoon een kweektent om je buitenplanten in de volle grond heen staan die je dan zelf kan verduisteren?

Bijzonder interessante setup wellicht voor volgend jaar. Hoeveel planten heb je staan en hoe groot is de tent?

Laatste vraag de bij mij opkomt is, waait dit niet weg?
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36366-h4x0rh4nk-buitenkweek-verslag-2014

Comment

@led Wow 3 meter.. Die vangen veel wind. Waarom heb ik geen vrijstaande woning in een landelijk gebied Die van mij zijn ongeveer 2,50 en dat is me iets te lang. Niet dat ik me zorgen maak om de buren maar ik werk liever undercover. Voorgroeien heb ik geen ervaring mee. Dit is na 22 jaar niet kweken mn eerste keer weer. Succes met het kweken.
                            Baas in eigen brein.

Comment

Ik woon ook in een rijtjes woning. De buren kunnen het goed zien maar hebben er geen problemen mee. Heb aan de achterkant een grote heg van ruim 3m hoog maar daar is hij bijna overheen ik heb er een paal naast staan van 240 maar dat is nu ook echt te kort. Word omhakken begin oktober[emoji16]

Comment

Allemaal bewoners van het zuiden zeker? In Friesland gaat het weer er best rustig aan toe.

en tjsa, wietkweken in Nederland blijft toch altijd een spelletje omdat ons klimaat eigenlijk net niet gunstig is. Het is geluk hebben dat je weinig rot hebt

Comment

Bezig...
                                X