Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik zou dat zeil niet gebruiken voor het dak te maken. Daar is het te dun voor.
Spreek uit ervaring heb het nu op mijn afdak. Regen verzameld er op en het waait kapot.
Dat is een goed punt LR2.
Volgend seizoen wil ik ook uit zaad gaan kweken. Ik ga de soorten wat jij opnoemt opschrijven en eens in verdiepen.
Heb nu amnizia staan nu uit stek. Kweek het 2 de jaar amnizia vorig jaar veel toprot gehad.
Ik Deed namelijk blaadjes was al licht geel waren nog niet afstoten door de plant al verwijderen. Waardoor ik dus wonden heb gemaakt in de plant dus meer kans op schimmel. In de laatste week toen ik wou gaan oogsten ging het regenen denk dat ook invloed had op de schimmel.
Ik ben het ergens wel met je eens, maar ik doe het vooral omdat ik door de extreme regen momenteel, de planten geen voeding kan geven.
Mijn huidige drie planten staan al vanaf dat ze net boven de grond kwamen, in weer en wind buiten.
Dat heeft drie mooie stevige stammen opgeleverd.
Maar als deze regen aanhoud, kan ik dus niet voeden, en ben bang dat ik tekorten ga krijgen.
Ik heb hier gisteren 2 keer gezocht op resistentie. Niet veel gevonden of de info is heel versnipperd. Soms zie je Deense soorten soms paarse. Is het een idee om er een topic over te maken? Hier zitten zoveel kenners. Praktijkvoorbeelden en nieuwe ontwikkelingen bijv. Een vergaarbak van resistente soorten. Handig voor mensen die veel zijn verloren door meeldauw toprot etc.
Ik heb hier gisteren 2 keer gezocht op resistentie. Niet veel gevonden of de info is heel versnipperd. Soms zie je Deense soorten soms paarse. Is het een idee om er een topic over te maken? Hier zitten zoveel kenners. Praktijkvoorbeelden en nieuwe ontwikkelingen bijv. Een vergaarbak van resistente soorten. Handig voor mensen die veel zijn verloren door meeldauw toprot etc.
Is er in de cannabis strains database hier niets te vinden over goede buitensoorten?
Nee. Dat is er niet. Verdikkeme, ik dacht dat er een sticky van was!
Oh, is er wel. Maar dan in de vragenrubriek!
Ik wil best een lijst maken etc maar ben nog niet de juiste man for the job. Ben een beginner met z'n eerste kweek. Ik ga in ieder geval eerst het topic doornemen.
20140816_211032.jpg
zo een afdakje is ideaal kijk ff bij de boerenbond daar hebben ze allerlei soorten folies en voor een redelijke prijs. soort is early skunk erg sterk voor dit soort weertypen maar ze doen het toch altijd beter onder zon afdakje en je bent niet afhankelijk van het weer als je een keer voeding wil geven.
Comment