Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten worden geel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

planten worden geel

Korting op 420shop
    3 van mijn wietplanten beginnen wat geel te worden.. ik gebruik als voeding Biobizz en dutchpro, 10 ml op 10 liter ongeveer, ik heb al door wat topics gezocht maar kan niet echt iets vinden, ze staan in 55L potten

Groetjes20140818_153441.jpg 20140818_153433.jpg
    Last edited by de thuis kweker; 18 August 2014, 15:44.

Re: planten worden geel

Hey, mijn buitenplanten zien er ook zoals de jouwe uit, en ik vraag me echt af in welke fase ze staan??? Zijn ze nu al in bloei of bijna? Want ik moet weten wanneer ik dus kan beginnen met mijnbloeivoeding...

En over dat geel worden is volkomen normaal... Onderaan de plant worden redelijk wat bladeren bij mij dor... Das geen probleem hoor

Comment

Die van mij zijn net begonnen te bloeien, ik wacht nog een 1a2 week met bloeivoeding

Comment

Voor bloei
        God was never on your side..

Comment

Niks aan de hand, dit geeft aan dat je plant in de voor bloei zit!
          'God wants spiritual fruits, not religious nuts'

Comment

Oke tnx dus geen extra voeding geven of iets anders ? Dus gewoon zo laten ?

Comment

Voor zover ik dat kan beoordelen vanaf deze foto's zien ze er gewoon gezond uit
              en zou ik geen extra voeding geven, maar mocht je het niet vertrouwen zou ik even
              op dit topic kijken: https://jointjedraaien.nl/wietforum/threads/10032

Groetjes

Comment

1408434971981.jpg hier wat betere foto's

Comment

@de thuis kweker

Het is heel lastig om voor ons een diagnose te stellen via het internet,
                  diegene die de planten verzorgd kan dit toch het beste doen, en het lijkt
                  me dan ook verstandig dat je voor je zelf een diagnose gaat stellen aan je
                  plant, ik raad je aan om die ene link die ik in het vorige bericht gaf even goed
                  door te lezen, en ook deze link even.. Er kunnen namelijk meerdere oorzaken
                  zijn voor het verkleuren van het blad.. Aangezien jij de planten verzorgd zal
                  jij sneller weten welke oorzaak het zal zijn Ik wens je veel succes!

Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

Comment

En geen bladeren van je plant aftrekken !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@Stemma

Dat heb ik eerder mensen horen zeggen, maar ook weer mensen
                      die zeggen juist wel beter is de blaadjes te verwijderen, mits ze
                      van zich zelf los zitten natuurlijk. Maar wat is jou reden dat je
                      geen blad van je plant af trekt?

Groetjess

Comment

Je verwijdert de zonnecollectoren van je plant, hoe minder licht hoe minder groei. Als de blaadjes er vanzelf afvallen is dit geen probleem,
                        de plant heeft hem dan niet meer nodig of kan hem niet meer gebruiken dus stoot ze hem af.
                        Als jezelf bladeren eraf trekt maak je nodeloze wondjes.
                        De bladeren hierboven zijn nog zo groen dat ik vermoed dat ze los zijn getrokken.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Elke blad wat jij verwijder is een wondje op jou plant wat vervolgens stil stand veroorzaak en vatbaar voor schimmel
                          God was never on your side..

Comment

T heten nie voor niks "leaves" ... laat ze !
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                              Je verwijdert de zonnecollectoren van je plant, hoe minder licht hoe minder groei. Als de blaadjes er vanzelf afvallen is dit geen probleem,
                              de plant heeft hem dan niet meer nodig of kan hem niet meer gebruiken dus stoot ze hem af.
                              Als jezelf bladeren eraf trekt maak je nodeloze wondjes.
                              De bladeren hierboven zijn nog zo groen dat ik vermoed dat ze los zijn getrokken.
                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                              Elke blad wat jij verwijder is een wondje op jou plant wat vervolgens stil stand veroorzaak en vatbaar voor schimmel

Duidelijk, ik haalde alleen de echt los zittende bladeren er wel af, maar dat is dus beter van niet.

-edit-

Heb het ook even opgezocht, en het klopt idd wat je zegt, er zit ook nog allemaal voeding (suikers)
                              in die de plant kan gebruiken volgens Jorge Cervantes, Keep your leaves ON!

(https://www.youtube.com/watch?v=xYq7CuVpAeo)

Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
                              T heten nie voor niks "leaves" ... laat ze !
                              Haha
                              Last edited by Mindfulnesz; 19 August 2014, 15:40.

Comment

Bezig...
                              X