Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!
Re: The Church, 4 maanden oud, buitenkweek, geen toppen??!!
Al die bomen dicht bij elkaar onder een afdak is vragen om problemen lekker laten staan
Wat kan jou het bommen als je paar toppen rot hebt je heb meer dan genoeggggggggggggg
Toprot krijg je toch das iets wat zeker is lig er alleen aan hoe erg jij paniekeer en je oogst te vroeg gaat oogsten
Ondertussen zijn we vier weken IMG_4335.jpgIMG_4336.jpgIMG_4337.jpgIMG_4338.jpg, veeeel topjes maar o zo klein... Sommige haartjes beginnen al lekker bruin te worden, 80% bruine haartjes is oogsten?? wanneer zouden jullie...?
volgens de voorspellingen hebben we zeker nog 2 weken mooi weer en weinig regen. en aangezien je nu tegen week 5 aan zit komt dit mooi uit omdat ze in week 5 t/m 7 de meeste bloei vormt. maar wel even goed gaan controleren op rot tegen die tijd omdat het snachts wel vochtig is. als je dat een beetje in toom kan houden kunnen ze nog wel wel een week of 4 zou ik zeggen. Lekker gaan voeden dus. Zelf gebruik ik hypro terra icm pk.
Is een mooi plantje hoor. Ik zie alleen wel een paar witte vlekjes.. Is dat een soort stof wat er op zit of zit het in het blad? Kan je daar is een close up foto van maken?
Comment