Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over buiten planten en het weer actueel.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen over buiten planten en het weer actueel.

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

Ik heb een dilemma. Momenteel hier komt de zon er al een week niet meer door en het regent continue. Ik was van plan om men planten de laatste 2 weken van hun bloei binnen te zetten met de blazer aan maar met dat het weer hier echt niet goed gaat ben ik bang dat het te vochtig aan het worden is buiten voor men toppen. Het weer in de toekomst ziet er ook niet zo goed uit. Moet ik die nu binnen zetten of wat kan ik doen want ik heb geen zin in toprot.
    ze staan nu 2 weken in bloei.

Bubblegum 3 grote planten

Re: Vragen over buiten planten en het weer actueel.

Buiten planten horen buiten anders waren ze wel geboren met Paraplu in hun hand
    God was never on your side..

Comment

Afdak bouwen, parasol/paraplu plaatsen, binnen zetten, buiten laten staan en hopen op een goede afloop, er zijn tientallen manieren om het veiliger te spelen. Maar het hangt er vanaf hoeveel moeite je eraan kwijt wilt zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja ok ma men planten gaan wel kapot aan dat weer e! Wind koud en veel regen al 2 weken dit kan toch niet goed zijn!!!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

@ Lr2 men afdak is te klein geworden. ik wil gewoon van dat vocht vanaf. het regent hier continue met vele overstromingen. Veel wind waardoor men planten echt enorm doorheen geschud worden met de toppen eraan. Bloei is al 2 weken e!
        Ik heb een veranda maar de domme huisbaas heeft van die veranda een keuken gemaakt waardoor er enkel licht is aan 1 kant wat dan ook weer niet goed is. Wat is er toch met het weer aan de hand.

Comment

Tis elk jaar zo weer hoor zo niet terg paniekeren als ik jou was volle dikke toppen heb je nog niet
          God was never on your side..

Comment

Twee weekjes binnen kan best, moet je er wel 600W hps op zetten en dan moet dat lukken.
            Afzuiger en filter natuurlijk ook anders ruikt heel het huis naar wietkwekerij.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ Belladona
              ja ik geraak in paniek met zulk weer omdat het men eerste kweek ooit is lol maar ok zal afwachten. Nu stel u voor dat het echt niet verbeterd kan ik die dan de laatste 2 weken in mijn veranda zetten? Die krijgen dan wel nog genoeg licht maar niet van elke kant.
              @ QnQ hmm ja dat is ook geen optie later ga ik het natuurlijk wel overwegen om binnen te kweken. Heb er namelijk wel plaats voor. In zo een tent waarschijnlijk en dan met AF'kes.
              Mijn huis kan gelukkig wel naar wiet rieken. heb geen kinderen en niet veel mensen komen bij ons langs en de mensen die komen weten van mijn kweek handig
              Nu ma ik zal nog wel wachten maar ik vrees dat ik wel wat toprot ga hebben als dit weer zich zo blijft gedragen ik hoop op een zonige september.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Owkey Ja dat is duidelijk dat ik ze best laat doen tot het einde. Als het weer zo blijft zal ik toprot hebben nu ik hoop dat het niet teveel wordt want rupsen zorgen er blijkbaar ook voor
                  Ik heb zo ven die irritante kleine wormpjes of rupsjes net in mijn toppen nu. Die bladschrapers zoals QnQ mij al verteld heeft. Elke dag moet ik er veel van tussen mijn toppen halen
                  Gelukkig ben ik nog in het begin van de bloei.
                  Ik ben momenteel bezig met een AF'ke en dus die is de volgende waar ik ga leren buigen/knakken en supercropping.
                  ik had dit nog niet gedaan met men aller eerste planten anders werd het teveel in 1 maal om te leren hoe wiet kweken
                  Ik zal dan ook later verslagen maken over mijn volgende kweekjes
                  Ik denk wel zoals je zegt dat als ik zou moeten kiezen tussen 1 toprot of heel de plant kies ik voor dat 1'tje

Thnx btw

Comment

Matsy,

Ik weet niet welk nieuws jij kijkt maar vanaf as maandag wordt het weer mooi weer! Vanaf as woensdag keert de zomer terug.

Comment

Ja ben nogal pessimistisch op dat gebied ze zijn er al zoveel naast geweest. Vooral op vtm en de vrt.
                      Ik zie het op andere mappen via sateliet beelden van heel de wereld. Die zijn accurater dan vtm en de vrt.
                      Ik heb zelf natuurwetenschappen gestudeerd in de tuinbouwschool dus kan , niet zo goed als een volgeleerde, zelf zien wat het weer gaat worden.
                      Ik hoop dat het goed komt maar zo ver op voorhand is niet goed om te voorspellen zoals veel bewezen al.

Comment

Ik heb een afdak gebouwd. Mijn planten bloeien nog niet maar ik kon geen voeding meer geven zonder ze te verzuipen.
                        Lets not criticize but legalize

Comment

Ja GPS Ik heb er ook 1 gebouwd maar enkel voor planten die in het begin fase zitten in de groei. Nu dat ze zo groot zijn kunnen ze wat regen wel aan maar wat er hier al 2 weken is is dat het veel wind is en enorm veel regen. Mijn tuin stond onder water. Nu een geluk dat ik mijn planten op een verhoog gezet heb anders waren ze compleet verzopen.

Comment

@ Belladona,

Wel kijk se ik heb wortelrot nu door die overvloedige regen
                            mijn toppen ruiken naar rotte eieren
                            Wat nu?

Comment

Gisteren nog een groene stinkwants tegengekomen
                              Zei je 3 dagen geleden. Is daar niks mee aan de hand geweest? Soms willen bepaalde kevers ook weleens een rotte lucht verspreiden.

Plaats misschien eens een nieuwe foto; zonder plaatjes kan niemand goed helpen.

Comment

Bezig...
                              X