Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek poging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste buitenkweek poging

Korting op 420shop
    hallo iedereen.ik zit met wat vragen omtrent mijn plantjes.ik smoor al bijna 20jaar en het wordt alsmaar duurder,dus ben ik begonnen aan men eerste eigen kweek,ben ermee begonnen op 7juli met super skunk zaadjes ontkiemen.ik heb absoluut geen groene vingers en er is heel wat zaadjes verloren gegaan.ik .ik heb dan wat te lang gewacht om ze te verpotten,want nu zijn we 8weken verder en men plantjes zijn nie zo groot.ik geef ze growmix van biobizz en al 2keer bio heaven gegeven.ik heb 2plantjes,ik denk dat ze binnenkort gaan beginnen bloeienzullen ze het nog overleven buiten,nu we al in september zijn????ik heb ook 1autoflower die ik ook veel te laat verpot heb,dus heeeel kleine plant,maar ze zit wel in haar bloei en denk toch dat ik 2gram ga kunnen paffenik weet wel echt nie,wanneer ik die moet laten drogen??ik heb wel geen last van ziektes of beestjes,planten staan gewoon buiten op teras in potten.ik probeer ze altijd in de zon te zetten(als er zon is).graag commentaar over me plantjes,groetjes iedereen20140902_130709[1].jpg20140902_130812[1].jpg20140902_130915[1].jpg20140902_130805[1].jpg20140902_130902[1].jpg20140902_130759[1].jpg

Re: eerste buitenkweek poging

Voor beestjes; zie de info pagina over beestjes
    voor oogsten: google trichomen
    voor commentaar op je plant: grond een beetje te nat, verder zien ze er prima uit. Reken op een niet te dikke oogst, maar je kunt er zeker een weekje van roken.
    Ze zullen het overleven buiten, maar sommige planten zijn gevoelig voor schimmels en rot, dat wil je voorkomen door een goede soort uit te kiezen. Dat is iets voor volgend jaar dus, nu is het een kwestie van vingers kruisen en zorgen dat ze - wanneer ze eenmaal bloeien - niet te lang in de regen staan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Snappie, zorg dat als het regent dat ze onder een afdak staan. Dit zal zeker helpen tegen de toprot.

Comment

hallo,bedankt voor de commentaren,LR2:ik heb geen beestjesik ga ze paar dagen geen water geventhx voe de info

WEEDFAN,ze zitten zowiezo s'avonds onder afdak of als het regentt'is mijn schuld dat ze wat te nat staan

nog 1klein vraagje,mag ik ze s'nachts buiten laten als ze beginnen te bloeien of zet ik ze beter binnen,het koelt hier toch af tot 8graden s'nachts,thx groetjes

Comment

ja gewoon buiten laten ze worden echt niet verkouden
          God was never on your side..

Comment

thx belladonna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rastafarigirl View Post
              hallo,bedankt voor de commentaren,LR2:ik heb geen beestjesik ga ze paar dagen geen water geventhx voe de info

WEEDFAN,ze zitten zowiezo s'avonds onder afdak of als het regentt'is mijn schuld dat ze wat te nat staan

nog 1klein vraagje,mag ik ze s'nachts buiten laten als ze beginnen te bloeien of zet ik ze beter binnen,het koelt hier toch af tot 8graden s'nachts,thx groetjes
              Ben je ooit in Afganistan of Nepal gweest? In de contreien waar wiet wordt gekweekt, loopt overdag de reuzel uit je broek van de hitte.
              En tegen de ochtend is de temperatuur bij de grond lager dan het vriespunt.
              Maar die planten staan wel in opgewarmde aarde: worteltemperatuur is belangrijk en niet de kortstondige koude ochtendtemperatuur.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

nee,nog nooit zo ver geweest KWASIMODO,bedankt voor de info

Comment

hallo,we zijn ondertussen paar weekjes verder en ik heb nog1plantje overde 2 andere waren mannetjes
                  ze zit in bloeie periode,hierbij enkele foto'sGOPR0305.jpgGOPR0300.jpgGOPR0301.jpg

Comment

Mooie toppen!

Comment

dankuwel

Comment

Bezig...
                      X