Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen worden te zwaar voor takken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Toppen worden te zwaar voor takken.

Die van de gamma volgensmij 15-20L en de rest weet ik zo niet. Is mij niet belangrijk als het er maar vol en donkergroen uit komt te zien!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Post
    heb ook nog een stuk of 60 ak 47 reguliere zaden maar denk dat ik een deel daarvan maar guerilla zet volgend jaar en dan lekker 3 of 5 van deze planten in de tuin zet en de overige 40-50 ak47 zaden die ik overhoud nog maar een tijdje bewaren in de koeling! maar in plagron voeding ga ik nog even kijken, maar wat jij allemaal hebt gebruikt blijkt prima te werken!
    Er zijn echt nog wel mooiere soortjes ALS je er de ruimte en vrijheid voor hebt om ze neer te zetten maar dan moet je aan struiken van 2,5 meter denken hahaha. Maar ik zweer bij special queen, bijna geen toprot, grote vollen toppen, goede smaak en imo sterke wiet als het op de juiste manier gekweekt word!
    Last edited by ceBep; 2 September 2014, 23:27. Reden: onnodig quoten

Comment

ja ik probeer ook gewoon elk jaar een ander soortje te gaan doen, en als een soortje me bevalt doe ik het jaar erna nog een keer dit soortje plus 1 ander soortje beetje blijven expirimenteren vind ik wel leuk!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Gelieve bovenstaande berichten niet te quoten, dit is niet toegestaan op ons forum.

Comment

waar overtrad ik de regels?
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Zie Updates en Nieuws: "Dubbelposten en Quoten" sticky van mei 2011, niet voor jou btw.

Comment

ah ok thnx weet ik genoeg

Comment

Kijk maar eens effe op deze side om een goede oplossing te vinden voor je plantjes.

http://www.peacock.nl/nl/webshop/vie...se_steunringen { deze oplossing is ook bij elk tuincentrum te koop}

Je schuift eerst de ring vanaf de onderzijde pot omhoog en dan 1 stok erin en alle takken kunnen vrij bewegen .Er breekt dus niets af, wat wel snel kan gebeuren als je takken individueel gaat vastzetten.

P.s. mooi gevoed hoor, ziet er keurig uit! Wordt beloond.

Comment

Hey, mooie struiken.
                  Begrijp ik het goed dat je deze soort al verschillende jaren hebt gezet zonder toprot?

Comment

wow de mannen van tschoon levenlekker planten in de tuin laten groeien/bloeien,zo zie je direkt het verschil,toch de volgende maanden ff brainstormen waar ik die van mij buiten kan zetten...daar zal alvast een heerlijk rokertje vanaf komen,zo'n mooie planten
                    veel succes verder...
                    Grtz

Comment

netten voor uitgevonden.

Die steunringen zijn ook handig, maar heb je er wel 3 nodig denk ik, en op stukken pvcpijp zetten om ze te verlengen.

Jammer dat ze zo gevoelig is voor meeldauw.
                      Toppen met meeldauw kun je beter niet roken.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@bas1 Hmm k zal er eens over nadenken!! ziet er handig uit.

@diesel Niet zonder toprot, kan me herinneren dat ik vorigjaar of 2 jaar terug in totaal een klein plukje eruit heb gehaald en voor de rest helemaal niks.

@soulrebel Thanks!

@QnQ Die ga ik volgend jaar maar eens aanschaffen, heb het volgensmij een keertje ergens gezien maar weet niet meer waar ghehe.
                        Kwa meeldauw valt het nog mee, eerste jaar dat ik het erin heb zitten. gister nog een keertje gespoten en wat bladeren weggehaald. zo maar eens even kijken of t er nog zit.. Ze staan trouwens niet bij mij thuis, politie is hier geweest ivm met stankoverlast. Bonje met de buren en dan moet je maar accepteren dat je genaaid word, mocht ze wel van meneer de agent zelf "vernietigen" dus dat is goed gelukt hahaha.
                        Last edited by imtheganjaman; 3 September 2014, 13:30.

Comment

Kvind het echt een prachtige plant,onthouden voor volgend jaar
                          - Fast Bud
                          - Royal Dwarf Auto
                          - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

Comment

Thanks!! K zal vanavond nog een update posten als het uitkomt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Vandaag nog wat bladeren verwijderd waar meeldauw op zat, het lijkt verminderd te zijn en het valt me op dat het merendeels op de kleine bladeren zit en niet op de grote bladeren. Komt dit omdat de kleine bladeren vatbaarder zijn of is dit toeval? En de meeldauw zit alleen aan de onderkant is hier een verklaring voor?

Update met Budshots, foto's van de planten en foto's van de meeldauw.

Plant waarvan de 2 grote hoofdtoppen zijn afgebroken...

Last edited by imtheganjaman; 3 September 2014, 20:55.

Comment

Ik zie toch meeldauw boven op je bladeren
                              Boven op je bladeren is Echte meeldauw
                              Onder je bladeren is valse meeldauw
                              Ik heb zelfde probleem meeldauw je zou kunnen spuiten met Exackt van Bayer

Gr Bella
                              God was never on your side..

Comment

volwassen blad weghalen bevordert de circulatie van lucht waardoor meeldauw minder wordt en toppen krijgen meer licht

Comment

Bezig...
                                X