Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaat laat gezaaide cannabis ook laat in bloei?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gaat laat gezaaide cannabis ook laat in bloei?

Ik kan me vinden in je mening kwasimodo, maar correct geteelde buitenwiet doet niet onder aan binnenwiet, als je 't mij vragt.
    Waar het allemaal op neer komt is een goede afbloei, dat kan men binnen ook verpesten door te vroeg te oogsten. Als je te vroege binnenwiet met te vroege buitenwiet vergelijkt, kies ik liever voor buiten. (Te) Vroege buitenoogst vergelijken met fatsoenlijke binnenoogst vind ik ietwat oneerlijk.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Gaat laat gezaaide cannabis ook laat in bloei?

een plant buiten moet minimaal 5 weken oud zijn om volwassen genoeg te zijn om over te gaan tot bloei
      dus volgens mij bepaalt de tijdstip van aanplant wel wanneer een plant de bloei ingaat
      tevens is de hoeveelheid licht die zij krijgt belangrijk
      planten die gedeeltelijk in de schaduw staan zullen meestal later de bloei ingaan

binnenwiet kan sterker zijn maar is altijd minder complex dan buitenwiet
      de zon levert een compleet spectrum aan licht , iets wat een lamp nooit kan

sommige kneusjes kun je alleen binnen kweken want die presteren alleen onder ideale omstandigheden lol

en in mijn opzicht hebben ruderalisgenen niets verbeterd integendeel
      plant kan niet tegen toppen of verplanten en is helemaal niet rotbestendig

mijn bescheiden mening maar

grtz

B2N
      Last edited by member16666; 24 September 2014, 03:54.

Comment

Bezig...
      X