Beste forumleden,
Uiteindelijk hebben ze het gedeeltelijk overleefd na een moeizame start en zien er nu zo uit: de schutting is ongeveer 2 meter hoog:p
Over het algemeen zijn ze best geel geworden en de randen zijn bij de meest linker plant bruin. de bladeren voelen droog aan :
Bij de middelste is dit minder erg maar treed er een ander probleem op namelijk dat de bladeren rood / paarsworden. Ik dacht zelf dat dit een phosfor te kort was dus ben ook meer bloei voeding gaan geven. ook worden hier de randen van de bladeren een beetje bruin ook is er wat grijs aan de stam te zien bij een vertakking waarschijnlijk rot?
ze beginnen nu kleine topjes te geven(klein beetje wazig):20140910_175158[1].jpg
Wie zou mij kunnen helpen met deze problemen? En eventueel wat uitleg kunnen geven? Ik heb de planten de afgelopen dagen weinig zelf gezien en heb de zorg ervan overgedragen. Waardoor ze eigenlijk een beetje verwaarloost zijn... ze hebben helaas 3 dagen geen water en voeding gehad!
Ik kweek met biobizz en heb nu een aantal keer de volgende samenstelling gegeven, per liter: 3ml groei en 4 ml bloei om de voeding in de aarde een boost te geven. Ondanks deze vrij hoge dosis(volgens het kweekschema van allmix) blijven de planten geler worden.
Comment