Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem man/ vrouw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Probleem man/ vrouw

Korting op 420shop
    Hallo JD...

Ik heb een vraag..

ik heb op dit forum heel veel fora's opgezocht over hoe je kunt zien of het een mannetje of een vrouwtje is, namelijk haartjes in de oksel of balletjes, nou heb ik altijd in de oksels geken van foto 1 en daar zag ik bij elke plant haartjes dus ik dacht dat het vrouwtjes waren.

IMAG3662.jpgFoto 1

Nu zie ik opeens dat een van mijn planten boven in allemaal knopjes heeft in de scheutjes maar die heb ik eerder niet gezien. Kan iemand bevestigen of dit een mannetje is of zogeheten calyxen? als dit een mannetje is ben ik dan te laat met het verwijderen ervan???

IMAG3663.jpgfoto 2

Btw Foto 1 en foto 2 is de zelfde plant.

Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen dan kan ik hem er direct uit trekken, alvast bedankt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Na nog een uur zoeken heb ik besloten hem om te hakken want het was een herma
    Last edited by Theweedfarmer; 13 September 2014, 16:57.

Re: Probleem!

Haartjes en 'groene sprieten' zijn totaal verschillend, maar de verwarring is begrijpelijk. Ik kan zo op mijn tablet geen duidelijk vrouwelijke onderdelen herkennen. Enkel de mannelijke. Hoe dan ook; rijp voor de kliko. Het helpt wel goed om plaatjes te gebruiken als referentie, in plaats van tekst. Maar het probleem is opgelost, dus die tips zijn voor een volgende bezoeker. Misschien zou je wel de moderators kunnen vragen om de titel aan te passen, niemand weet nu waar dit topic over gaat. "Probleem man/vrouw" zou bijvoorbeeld veel duidelijker zijn voor mensen met dezelfde vraag. Je kunt dat aanvragen door op dat driehoekje 'rapporteren' onder mijn bericht te klikken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Probleem!

Ja mijn telefoon maakt niet zulke duidelijke fotos want de camera is kapot maar er zaten ook wat sprieten waarschijnlijk tussen de ballen en de andere 2 hadden dat niet dus ik heb toch besloten hem direct te kappen. Ik zal even melden om de titel te veranderen bedankt. Weer wat wijzer geworden vandaag haha

Comment

Re: Probleem man/ vrouw

​Aangepast.

Comment

Bezig...
        X