Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Niet stoned worden.
Collapse
X
-
Re: Niet stoned worden.
Geen mannelijke toppen, maar aan de structuur te zien zijn ze veel te vroeg geoogst. Daarnaast heeft het veel weg qua uiterlijk, van hennep. Die bevat maar 0.4% thc. Pas bij 5% en hoger ga je daadwerkelijk iets voelen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Iedereen zeg mannelijke toppen maar Hoe kunne het mannelijk toppen zijn als ze de eigenschappen hebben van een vrouwelijke plant.
Het kan wel zo zijn dat het gewoon hennep zaden waren want mijn oud oom wist niet wat voor soort het was.
Hier heb ik nog wat foto's van mijn andere plant mischien kunnen jullie daar aan zien of de daatwerkelijk wiet heb of gewoon hennep
Het is van zelfde zaden het is pas 3weken in de bloei ( nogmaals sorry voor de slechte kwaliteit foto's mijn Mobiel is kapot dus gebruik op dit moment een oude)
IMG_20140920_150918.jpgIMG_20140920_150938.jpgIMG_20140920_151046.jpg
Comment
-
Ik betwijfel of je zomaar kan zien of het gewone hennep is, of hennep die je roken kan.
Hennep is niet een andere plant, hennep is gewoon de Nederlandse naam voor de plant.
Last edited by Gps; 20 September 2014, 17:36.Lets not criticize but legalize
Comment
-
als je een goede manier voor me heb zou ik je zeerdankbaar zijn
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View PostKun jer niet iets hash/geconcenteerder achtig van maken dan ben jer er mss nog iets mee
Comment
-
Die amerikaanse "honey oil" methode zoals je veel op youtube kunt zien
Alle toppen vermalen tot poeder of sterk grinden en in een buis met 2 kleine gaten proppen en dan aanstekervloeistof door gieten (wel gevaarlijk)en dan alles laten indampen
Als je er dan nog niets van voelt weet ik het ook niet meer
Ps wel zeer gevaarlijk qua brandbaar dus beter buitenshuis en bril en handschoen dragen
..en loopschoenen voor als het fout gaat
Comment
-
Jaytje, niet aan beginnen ! Veel te gevaarlijk ! Als er geen thc inzit, tover je dit niet tevoorschijn, wat er niet inzit zit er niet in.
Het is niet beledigend bedoeld maar dit is geen methode voor onervaren mensen om na te doen vanaf youtube! Er staan op youtube eenvoudige en ongevaarlijke methodes om hash of skuff te maken, dit zouik dan eerder willen aanraden, maar ook hierbij tover je geen THC tevoorschijn!
Het is lullig om te zeggen maar ik zou een fatsoenlijk zaadje kopen
en volgend jaar buiten opnieuw proberen.
Ik zeg buiten en dus niet achter glas. Glas houdt 30 % of meer licht tegen wat de plant nodig heeft. Dat is niet het licht wat wij zien maar 'par' licht.
Tot die tijd heb je genoeg tijd om in te lezen in allerlei kweekverslagen van wiet, en wat je moet doen om goed te kweken en vooral wat je moet laten !
Misschien heb je mogelijkheid om binnen te kweken, dit kan al in eenvoudig kastje, kijk eens in het microkweek gedeelte hier op het forum.
Je moet er wel handig voorzijn of een handig persoon dit voor je laten doen.
Comment
-
Ik noet stemma gelijk geven op die manier maken een soort wax/olie met veeel meer thc maar als er in die touwwiet maar .5%zit word dit hoogstens 3%ofzo
En meestal vliegt er wel iets in brand
Maar als je weet dat het geen touwsoort is kun je mss manieren zoeken voor iets olie achtig van te
maken
Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
Comment
-
Vezelhennep heeft wel een relatief hoog aandeel CBD. Dat valt altijd nog te proberen, als er echt daadwerkelijk zichtbare kristallen zijn in grote hoeveelheid.
Het kan goed zijn dat dit een amnesia haze geweest is, maar die heeft dan gewoon 9 weken bloei te weinig gehad.
Achteraf is het lastig zeggen; vezelhennep heeft dezelfde bouw als aan pure sativa. En het verschil merk je pas halverwege de bloei. Als je geen kenner bent, dan kan het zelfs zo zijn dat je er helemaal niet achter komt zonder hulp van buitenaf.
Hoe dan ook, de wijze les hieruit is: koop zelf je zaden, weet wat je kweekt.
Je kunt nu heel veel werk gaan stoppen in een concentraat, maar de opbrengst daarvan is nog geen tientje waard. Dus of je voor dat geld 2 flessen butaangas en een stuk pvc-pijp wilt kopen, moet je zelf weten, maar het lijkt mij niet de moeite waard. Je bent goedkoper en makkelijker uit met een bezoekje aan de coffeeshop.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Bruine haartjes vertellen je alleen dat die haartjes niet meer bevrucht kunnen worden.
Ze vertellen niet dat je kunt oogsten, daarvoor moet je naar de trichomen kijken, en niet naar de haartjes.
Als je ze achter het dubbelglas gekweekt hebt kan dat ook de reden voor onderontwikkeling/achterstand zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostBruine haartjes vertellen je alleen dat die haartjes niet meer bevrucht kunnen worden.
Ze vertellen niet dat je kunt oogsten, daarvoor moet je naar de trichomen kijken, en niet naar de haartjes.
Als je ze achter het dubbelglas gekweekt hebt kan dat ook de reden voor onderontwikkeling/achterstand zijn.
Comment
-
Met een goedkoper microscoop? Gemiddeld kosten die dingen nog geen twee tientjes, en ze gaan een leven lang mee. Zolang je boven de 20x vergroting zit, moet het wel te zien zijn.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
Comment