Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
vergeet niet de geweekte boter te gebruiken in de reflector cake
en ik snap belladonna dat jij het oppakt voor kwasimodo maar ik bedrijg hem niets en dit is geen spel en er valt niets te winnen behalve ego
dus kunnen we gewoon terug naar het topic gevraagde
Ik rook af en toe toppen die nog helder zijn. (Gesnoeid ivm toprot) slechts een week gedroogd. Ik word er stoned van maar het houdt niet lang aan. Ook alleen in mn hoofd. Een soort lome relaxte verdoving, wel prettig maar geen kick als met rijpere wiet. Puur relaxerend geen high. Zou dat cbd zijn? Is dat eerder aanwezig dan THC?
THCA Oxideert naar THC.
CBDA Oxideert naar CBD.
Dit proces heet decarboxyleren.
En gebeurt door ouderdom en warmte. Hierbij komt CO2 vrij.
CBD word daarna omgezet in CBN.
Last edited by Dirkkkuit; 30 September 2014, 08:36.
In this post we show cannabinoids together with their known importance, and explain their main medicinal purposes. There are many strains of marijuana with different compositions of cannabinoids, choosing the most appropriate strain according to medicinal needs will be a lot easier with this guide to cannabinoids in marijuana.
Thanks for the info all.
een maat van me wist er nog wel iets mee dus heb het aan hem gegeven voor andere wiet.
Nu nog in spanning wachten wat mijn volgendeplant wat gaat opleveren.
Ik ben bezig om aan een Tri-Microscoop tekomen om mijn volgende plant op het goede moment te oogsten.
Als ik er wel stoned/high van word is het goed maar als dit niet het gevalt is dan gooi ik mijn overige zaden weg en volgendjaar opnieuw te proberen.
Comment