Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat denken jullie van mn buiten dames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat denken jullie van mn buiten dames

Korting op 420shop
    Goede smiddags daar issie weer^^

Begin juni volgens mij, heb ik 1 stekje

En 1 zaadje

In de grond gestoken. Mijn vraag, hoe lang nog voor ik (Barney's Farm - Pineapple Skunk) kan gaan knippen?
    En hoe lang voor de Sativa (stekje) gereed is.

Re: Wat denken jullie van mn buiten dames

Zien er goed uit volgens mij.
    Lets not criticize but legalize

Comment

je kent het principe van trichomen? in dit stadium zal je nog enkele clear en hoofdzakelijk milky trichomen hebben, je plant toont nog niet echt vergeling/afsterving (maar sommige soorten blijven groen tot de oogst) en de haartjes beginnen net een beetje bruin te worden, als je 'm nu oogst zul je meer een high effect krijgen, als dit is wat je lekker vind dan kun je de schaar er in zetten.
      Persoonlijk zou ik 'm een week of 2 laten staan, is ook weer goed voor de grammetjes en betere topvorming en je zult een wat zwaardere wiet krijgen die wat meer bodystoned zal zijn.

JohnnyHaze

Comment

Aight bedankt JohnnyHaze. K ben bekend met de trichomen. Kan er alleen nooit veel wijs uit..
        GPS ook bedankt

Comment

Als je naar de bladeren die uit de bloemen komen kijkt, met een goed vergroot glas of microscoopje, dan zie je bolletjes op steeltjes.

He kan zeker de eerste keer even zoeken zijn, maar moeilijk is het niet.
          Lets not criticize but legalize

Comment

die mogen nog wel een aantal weken hoor
            God was never on your side..

Comment

hey
              ik heb ze opgezocht op seedfinder en daar kun je lezen dat die ongeveer 58 dagen bloeitijd heeft , dus
              als je weet wanneer ze zijn beginnen bloeien, kun je uitrekenen , wanneer ongeveer dat die klaar zou kunnen zijn...
              maar ik denk dat ze idd nog wel een week of 3 mogen gaan, minstens . ohja , het is pineapple chunk
              grts

Comment

Bezig...
              X