Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruin/paarse vlekken op het blad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bruin/paarse vlekken op het blad

Korting op 420shop
    Sinds een dag of 3 krijgt het blad vlekken op de punten en sommige zelfs midden in het blad.
    De toppen zelf beginnen ook sinds zaterdag te verkleuren en daar maak ik me wel zorgen over
    En kan iemand me vertellen welke soort dit is?

DSC02190.jpgDSC02187.jpgDSC02188.jpg

Re: Bruin/paarse vlekken op het blad

Komt door de bloedverdunners. Nee geintje. Dat paarse komt door de kou, dan gaan planten meer donkere kleuren aanmaken om wat meer infrarood op te pikken.
    Die bruine vlekken komen vaak door een tekort aan calcium, maar het heeft weinig zin om daar nu nog wat aan te doen. Je zit halverwege de bloei en de kans is groter dat het helemaal fout gaat als je nu nog bijstuurt, dan wanneer je niets doet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Moet wel zeggen dat we sinds zaterdag op advies van een kweker gestopt zijn met voeding te geven (Bio Nova, soil super mix) en hebben ze korrels, een soort kunstmest, gegeven

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Komt door de bloedverdunners. Nee geintje. Dat paarse komt door de kou, dan gaan planten meer donkere kleuren aanmaken om wat meer infrarood op te pikken.
      Die bruine vlekken komen vaak door een tekort aan calcium, maar het heeft weinig zin om daar nu nog wat aan te doen. Je zit halverwege de bloei en de kans is groter dat het helemaal fout gaat als je nu nog bijstuurt, dan wanneer je niets doet.

Comment

Waarom zou je in godsnaam van voeding geschikt voor cannabis overstappen op een korrelmest geschikt voor ? Peultjes ?
        Die logica zie ik even niet, maar ik leer graag bij.

Heb je die kweker ook je probleem voorgelegd ?
        Zoiets van "heye, sinds ik die korrels geef die je me aanraadde heb ik dit" ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee heb ik nog niet voorgelegd, vandaag zie ik hem dan kan ie meteen kijken maar bij hem doen ze het er al 4 jaar super goed op. Gelukkig zijn de bruine vlekken weg alleen het paarse blad blijft wel, is ook alleen maar bij het blad van de hoogste toppen.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X