Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat denken jullie??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat denken jullie??

    Korting op 420shop
    In de overgangsweek van augustus/september de eerste bloeitekenen gezien. Nu door meeldauw plaag, wat rot stukjes en het weer de komende weken die er niet al te best uitzien zit ik te denken om de dames te gaan omsnoeien. Voor de meeldauw heb ik bijna 2 weken geleden nog bayar gebruikt maar zonder zichtbaar effect. Nu ben ik de afgelopen 3 dagen alle bladeren aan het verwijderen waar ik meeldauw op vind en elke dag vind ik toch weer nieuwe plekjes. De haren tonen al wat bruin. In theorie zouden ze nog 2 weken moeten maar ja dadelijk overwoekerd de meeldauw naar de toppen dus tja..

    Wat denken jullie? Omsnoeien of nog een weekie wachten?

    20141012_184155.jpg20141012_184213.jpg20141012_184234.jpg20141012_184301.jpg20141012_184348.jpg20141012_184545.jpg20141012_184559.jpg20141012_184612.jpg 20141012_184026.jpg
    Attached Files
    Last edited by chillmr; 12 October 2014, 22:41.

    #2
    Re: Wat denken jullie??

    Zijn al lekkere topjes en als het aan mij lag zou ik ze nog een weekje laten staan.
    Maarja het zijn jouw planten dus als je de toppen al groot genoeg vind, knippen die handel

    Comment


      #3
      Re: Wat denken jullie??

      Als dat de plant is waar je 4 weken geleden de eerste bloei zag is het te vroeg om om te hakken.

      Zoals in ELK "wanneer oogsten" topic krijg ook jij een linkje naar het allesverklarende topic : Wanneer kan ik m'n plantje oogsten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wat denken jullie??

        Elk blad wat jij verwijderd laat een wonde achter en die wonde is erg vatbaar voor Rot dus niet zo slim bladeren verwijderen ook al zit er meeldauw op
        meeldauw verspreid zich nu over heel jou plant door dat jij de bladeren verwijder.
        Dus erg slim ben je nu niet bezig.
        P.s elke keer da je met je handen /vingers aan je plant kom beschadig je de plant
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wat denken jullie??

          De bloei verschijnselen waren iets meer dan een week ervoor dus ze zitten tegen de 6e week aan nu. Ik ga morgen even met een loep naar de trichomen kijken.

          Aan die steeltjes waar ik blad vanaf heb gehaald heb ik inderdaad bij 2 wat rot gevonden maar ik laat ze nu zitten. Die meeldauw probeer ik wel met een sponsje met melk weg te vegen van de week dan.

          Wil nog wel even zeggen dat ik de hollands hope een mooi soortje vind voor buiten. Ze doen wat er beloofd werd in ieder geval. Redelijk dikke toppen en bijna geen onderhoud. Op de meeldauw na dan. Ze doen het beter dan de pp die ik vorig jaar had en ze ruiken lekker.

          Nu ben ik ook early skunk en early sativa tegen gekomen als een goede plant voor buiten. Iemand toevallig hier al ervaring mee?

          Comment


            #6
            Re: Wat denken jullie??

            Met een sponsje aan je plant zitten ?????? hoe beschadig ik mijn plant
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wat denken jullie??

              Met een sponsje aan je plant zitten ?????? hoe beschadig ik mijn plant
              Wat zou jij doen dan nu aan de meeldauw? De meeldauw zit ook nu ook al op de blaadjes van een aantal topjes onderin.

              Comment


                #8
                Re: Wat denken jullie??

                Bella likt dat er altijd af.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Wat denken jullie??


                  Gho hebben ze die dingen daar voor uit gevonden????
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat denken jullie??

                    Heb vandaag weer gekeken en heb nog maar een paar plekjes meeldauw gevonden. Ook een aantal kleine stukjes rot maar dit nog maar in 1 plant. De meeldauw stukjes heb ik maar besproeit want anders wordt bella boos

                    De regen doet ze niet zo veel nog en van het weekend nog een paar mooie daagjes dus laat ze lekker staan nog.

                    Alleen door de regen blijft de grond wel vochtig natuurlijk. Moet ik gewoon tussendoor nog blijven voeden?

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat denken jullie??

                      Als de grond nat is ga je er geen water bij mikken natuurlijk.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat denken jullie??

                        En als je ze nog maar een paar daagjes laat staan helemaal geen voeding meer geven.

                        Comment

                        Bezig...
                        X