Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plukken rijpen niet ! Help ? Wat is het probleem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plukken rijpen niet ! Help ? Wat is het probleem?

Korting op 420shop
    Halloooo,

Ik denk dat mijn oogst niets meer wordt. De plukken groeien niet bij, zijn al zeker 1 week hetzelfde.. En op de foto 1.. zie je dat de haartjes bruin zijn maar de plukken is echt niet rijp.. Wat is het probleem? Teweing licht ? & vanavond veranderen we het uur ook.. Heeft dit invloed? Ik gebruik nu enkel nog terra bloom van plagron.

Op deze foto hierboven => links : critical , midden en rechts skunk , achterin in de hoek sky high.

Deze foto hierboven => nog een critical plant, plant is 2m20 ( heb tent moeten verhogen omdaty te groot was )

Op foto 1 zie je duidelijk die bruine haartje en dat hij echt nog niet raap is. Het is alleen bij die ene plant, ( plant die de mooiste top heeft, zie foto ). De andere vier planten gaan nog steeds goed, denk ik .. zijn nog steeds witte haartjes maar die zullen ook niet rijpen denk ik .. Hieronder nog een foto.

En hieronder nog een foto van die ene plant zijn plukken:

Bedankt alvast voor het lezen,

Tot zo guysss

Re: Plukken rijpen niet ! Help ? Wat is het probleem?

Geduld is een mooie zaak.
    Hoelang bloeien ze al? Maar ze mogen wel nog even die zullen nog wel mooi aandikken alleen duurt het wat langer door dit koude weer.

Verder zijn het wel mooie plantjes.

Thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ze bloeien al vanaf 24 september ong. Denk dat ze 9 weken moeten bloeien.. Dus jij denkt dat ze nog zullen rijpen?

Comment

Ja hoor even geduld het lijkt alsof ze stilstaat maar ondertss is ook de thc productie vollop op gang vanaf +- 5a6w bloei zullen ze gaan zwellen. Je zit nu op +-4w bloei.

Grtz
        Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt voor de info maat,

& heb nog ook 1 plant, maar was kapot maar heeft zicht hersteld.. de toppen van de bladeren waren helemaal zwart was echt raar had dit nog nooit gezien, dus heb ik die plant uit de serre gezet.. Door de storm is zijn top afgekraakt ( 2 weken geleden ), nu op dit moment heeft de plant 2 toppen & ze staat nu mooi in bloei en ruikt al heerlijk haha

Comment

Nu al 4 topics over dezelfde plantjes ?
            Had je alles in 1 topic gehouden was het allemaal een stuk duidelijker geweest.
            Zelfs zonder foto's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zal nu op deze topic blijven.. op de andere had ik geen reacties, daarom maakte ik nieuwe topics dan komen ze vanboven te staan. QnQ de foto's staan er toch wel?

Comment

Ik ga niet naar externe sites om foto's te bekijken.
                Een greep uit de gebruiksvoorwaarden op de site waar je je foto's zet :

You can access our Website without providing us with any Personal Information. However, we may collect Personal Information at the Nota, Inc. Sites, Products and Services

Personal Information may be collected by us and/or our business partners.

The Nota, Inc. Sites, Products and Services may occasionally obtain IP addresses from users depending upon how you access our web sites. IP addresses, browser and session information may be used for various purposes

We use cookies to gather information about our Website users’ browser activities

Nota, Inc. lets other entities that show advertisements on some of our web pages set and access their cookies on your computer.

etc etc....dat heb ik uit het eerste stukje, de rest ga ik niet eens allemaal lezen.
                En ik ga niet de hele privacy policy hier zitten quoten, dat soort dingen moet je zelf doen, als je zo'n site gebruikt om foto's te publiceren en aan dat bedrijf gaat 'geven' inclusief al je gegevens.
                Er staan ongetwijfeld nog wel wat meer twijfelachtige dingen in, en dan heb ik de TOS nog niet eens gelezen.
                Je bent natuurlijk vrij om dat soort sites te gebruiken, maar ik kies er voor om dat zo min mogelijk te doen.

Comment

Het is nu precies wel gelukt.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Yep, 65 keer zelfs, ghehe...
                    Da's een mooie collage zo.

Maar zo te zien staan ze er goed bij, ze moeten alleen nog wel een paar weekjes denk ik.
                    Die op foto 8 zal wat eerder kunnen, maar als je de trichomen bekijkt kun je beter inschatten hoe ver ze zijn.

Comment

Ow ja hahaha zie het net ook dat het gelukt is .. Upload files ging bij mij niet kwam niets op dus dacht dat het niet ging en ben blijven klikken natuurlijk ^^

vanavond tijd voor nieuwe foto's ;D

Comment

sukses met je kweekje.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

En hoe is het verder afgelopen?

Comment

Ik zet straks via pc de nieuwe foto's erop ze staan erg mooi maar zien wel af met dit koude weer...

Comment

Bezig...
                            X