hoi ik ben jamie en ik ben 21 jaar oud ik heb nog nooit gekweekt omdat ik van mijn vader dat niet thuis mag doen nu was mijn vraag ia het niet mogenlijk om een lweektent in je tuin te zetten en daarin een paar plantjes te zetten met een generator of iets dergelijks hoor graag jullie meningen alvast bedankt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweektent buiten
Collapse
X
-
Re: kweektent buiten
Bij die naam moet ik altijd aan Mistral denken, dat soft erotische nummer.
Nee, ik zou geen hokje met generator en lamp gaan maken voor een paar plantjes. Da's gekkenwerk.
Je hebt geen tent nodig, wacht tot het mei is, en dan kun je gewoon zaadjes in grote potten/kuipen of volle grond of op je balkon zaaien.
Dan heb je nog lekker een paar maanden om alles te leren voor je gaat beginnen en uit te zoeken welke soort het meest geschikt is voor je. (daar zijn tientallen topics over)
Hier is de afdeling buitenkweek, daar ga je alvast veel wijzer worden.
Succes.
-
Kijk als je dit doet voor het achter te houden, zodat je vader er niet achter komt.
Slecht idee, als dit er niets mee te maken hebt kun je beter zoals Q zegt plantjes in de tuin zetten.
Is je tuin dan zo open dat de mensen je planten zouden kunnen zien?
Dan kun je nog altijd overwegen om een guerilla kweek te doen.
En anders wacht je tot je ooit wel binnen een kweekje kan/mag doen.
Grts cheese
Comment
-
het kan niet ivm mijn broertje maar ik kom er wel uit bedankt
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
de guerilla lijkt me wel wat kan ik gelijk beginnen op mijn plek met zaadjes of is her handiger om ze al een stukje te laten groeien mijn mogenlijkheden om ze al te laten groeien is klein dus vanaf zaadjes zou beste zijn en is er een soort die jullie me aanraden
Comment
-
Doe het in een kamer die op slot kan, en waarvan de sleutel ver uit de buurt van je broer ligt. Zo gebeurt dat hier ook .
En begin niet met zo'n gekkenwerk.
Guerilla is trouwens leuk om te doen, maar dan heb je absoluut geen zekerheid.
In het bos ga je klauteren puur om het plezier ervan, niet over wat het opbrengt.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment