Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is de beste autoflower voor buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wat is de beste autoflower voor buiten

Korting op 420shop
    ik heb verleden jaar pp haze critecal cheese en mobydick gekweekt in marokko
    maar dat duurde te lang april/oktober en kon niet er altijd zijn want heb ook nog familie hier die me mist
    en in de maanden agus/ sep hebben de mensen niet eens genoeg drinkwater dus dacht ik deze jaar autoflower te gaan kweken ik zal een van deze dagen wat foto s laten zien van de kweek

Re: wat is de beste autoflower voor buiten

Wietkweekproblemen in Marokko ?????????????????????????

Ik dacht dat ik onderhand alles wel gehoord had

Maar om op je vraag terug te komen, neem AQS Auto Mix en zaai vroeg. http://www.growshopmarkt.nl/adverten...liere-zaden-4/
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

ja want de marokaanse zaad die is al in jullie klaar maar nu hebben ze de geinporteerde zaaden uit nl maar die zijn pas klaar in oktober en veel boeren hebben water te kort en wat ik gezien heb is dat de helf van hun oogst verbrand in de zomer door weinig water nou dacht ik aan autoflower alleen is dat veel te duur voor die mensen dus ik dacht dan ga ik ze even helpen met dat probleem door ze autoflower zaad te gaan produceren daar beter voor het mileu en wij krijgen dan ook weer lekkere stuf in nederland
      hoe zou je het vinden als je naar de coffeshop gaat en je vind van alle soorte wiet ook de hasj variant

Comment

Met een paar autoflowers los je dar probleem niet op hoor. Zaai een hectare vol, en over een jaar of twee kun je selecteren op vroegbloei. Een jaar later heb je pas de eerste 'nieuwe' soorten. Dan is er nog kruisbestuiving, het wildtype wint dat altijd. Dus drie jaar later kun je weer opnieuw beginnen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

nou dacht ik in maart te begginnen met 5000 stuks auto reg voor dat hun beginnen met zaaien om zaad te kweken moet toch genoeg zijn of niet

Comment

Lijkt me een beetje veel voor eigen gebruik.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja dan heb je zaad. Maar geen autoflowers meer. De genen die autoflowers vanzelf laten bloeien, komen onderop de stapel als ze bevrucht worden met wilde marokkaanse wiet. Als je alleen autoflowers met autoflowers wilt kruisen, dan heb je een goed afgesloten ruimte nodig of zulke grote aantallen dat je kilometers vol kan zetten. Marokkaans stuifmeel komt met een beetje wind toch gauw voorbij de Franse alpen. Als het zulke afstanden kan afleggen, dan kun je zoveel zaad inslaan als je wilt, autoflowers ga je niet meer terugvinden na de eerste ronde.
              Je hebt 2 opties:
              - Zaaien en bevruchten voordat
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Van 1000000 planten zou je inderdaad wel wat leuks kunnen overhouden.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

de marokkaanse wiet is autoflower als ik het goed heb want die wordt in juni/julli al geoogst
                    veel europeese zaadbedrijven zitten daar zoals greenhous daar komt gardala van een mix van van alles eigenlijk maar die is pas in oktober klaar en dat heeft er voor gezorgd dat de boeren in de problemen komt met water te kort

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb verleden jaar daar al wat geplant

Comment

Bezig...
                    X