Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower soortje of gewoon zaad voor buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower soortje of gewoon zaad voor buiten?

Maar toch als ik mijn planten laat groeien op een screen heb ik een gelijkmatig bladerdek zonder verstoring en toch is de kans op toprot groter volgens kwekers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
      Daar moet het maar eens mee afgelopen zijn dan, want je kunt dat helemaal 100% voorkomen.
      Deze video legt het principe erachter uit:

Ik heb hier een keer proberen uit te leggen wat het voor onze planten betekent:

Het belangrijkste is dat wij zelf de planten ziek maken (zowel binnen als buiten) en dat is doodzonde.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Er is geen verband want als kweker maak je zo je eigen toprot, hoge lv veel water geen ventilatie. Geen externe elec stroming of iets nodig. Zullen vast meer boeiende ontdekkingen worden gedaan over de natuur, maar wat heb ik als thc boertje dr aan in een microklimaat

Comment

Last edited by HJM; 20 February 2015, 00:17.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Dan nog de DWC; volgens genoemde video's en je beredenatie dat wortelruimte toprot zou moeten voorkomen, dan zou er in DWC nooit toprot kunnen ontstaan.
            Meer wortelruimte voorkomt geen toprot, een combinatie van alle genoemde dingen doet dat wel.

Ik zal het vast moeten weten, maar ik heb geen idee wat DWC betekent.

Jammer als mensen poep proaten, hjm.

Comment

Deep Water Culture btw fyi

Comment

Bubbleblower, waarom maak je geen topic over je methoden? Ik zie steeds dat je de heilige graal hebt gevonden, maar een alineatje uitleg/toelichting zou best prettig zijn.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Bubbleblower, waarom maak je geen topic over je methoden? Ik zie steeds dat je de heilige graal hebt gevonden, maar een alineatje uitleg/toelichting zou best prettig zijn.
                  Daar was ik mee begonnen, maar niemand neemt dat echt serieus, dat zie je hier ook aan de reacties.

Misschien als jij het uitlegt, alle info vind je in de video.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Waarom kijk je niet bij de deense soorten of kruisingen daarvan ?
                    Je zou ook kunnen gaan voor 1 of 2 gewone planten en wat autoflowers erbij ?

Door te toppen of scrogg kan je je plant minder hoog laten worden.

Je hebt toch meer keuze dan alleen Sensi Seeds of is dat je favoriete breeder ?

Kijk voor een soort welke je vroeg kan oogsten.

Op seedfinder vind je ook info voor welke 'locatie" de plant geschikt is.
                    Hier de aanbevolen strains voor noord holland
                    http://en.seedfinder.eu/research/climate/zones/CmSh3/
                    Sensi seed zit voor mij vooral erg dicht bij. Tien mnuten met de bus en vijf minuten lopen.
                    Verder weet ik dat sensi seed al heel veel jaren bestaat. Ik ken die naam al zeker 20 jaar, van ver voor ik ooit zelf ben gaan kweken, en mischien zelfs al voor dat ik me eerste jointje rookte.
                    Vorig jaar een positieve ervaring , met 3 zaadjes die alle 3 uitkwamen en ook drie uniforme planten opleverde.

Als ik op internet zoek, dan heeft elke zaadboer wel zaad dat uitstekend geschikt is voor hier.
                    En via dit forum. kom ik zoveel verschillende namen tegen, dat ik door de bomen het zaad niet meer zie.

Als die deense soortjes ook kleiner blijven, is dat zeker het overwegen waard.
                    Ik zou graag wat meer geld hebben, dan bouwde ik een kas. Dan nam ik gewone geferminiseerde planten, die ik met een zeil over de kas in bloei kon zetten.
                    Lets not criticize but legalize

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                      Een vliegtuig valt uit de lucht omdat bomen hem bekleden met water
                      http://www.myweather2.com/Ski-Resort...s-La-Foux.aspx

Misschien is wel precies hetzelfde gebeurd, alle feiten zijn identiek.

Comment

@LR2

In de link las ik dat je eigen gemaakte autoflower wr ofzo,
                        Na 1.85 m kapot ging door plooien maar mss nog groter kon worden (2m?), heb je daar wat meer info over want autoflowers van 2m klinken toch wel interessant?

Comment

@Grinderke: Zie mijn buitentopic van vorig jaar, pagina 4-7 (https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...njakweek/page7). Daarnaast heb ik de ontwikkeling van die White rihanna zo ver mogelijk vastgelegd in mijn rommeltopic (in micro kweekverslagen).
                          Het is flink wat leeswerk/zinloze-shit-filteren, maar aan het bijna einde zie je een overzicht van de kruisingen die tot de WR geleid hebben, en hoe ik er verder mee ben gegaan naar de punisher toe. In dat rommeltopic dus.
                          Ik zet ze dit jaar weer buiten, dus als je een paar maandjes geduld hebt dan hoef je niet te gaan zitten bladeren

Het komt er op neer dat ik mazzel had met een gigantisch fenotype Critical Jack (Autofem, growers choice). Die plant werd 1.3 meter hoog. En daarmee ben gaan doorkruisen. Na twee generaties bleef ik autoflowers van formaat krijgen, en onbruikbare herma's (die ik niet gebruikt heb). Dat formaat heb ik proberen door te zetten naar de punisher (die smaakt waarschijnlijk beter; minder zuur). Maar of dat gelukt is, dat moet nog blijken.

Comment

Bezig...
                          X