Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandnetel/mos Dillema

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Brandnetel/mos Dillema

Korting op 420shop
    Hallo,

Om buiten cannabis te kweken moet je een goed plekje vinden voor je planten. Voor zo ver ik heb gelezen zijn plekken waar mos groeit te vochtig en te donker om cannabis op te verbouwen. De plekken waar brandnetels groeien, schijnen wel geschikt te zijn voor het verbouwen van cannabis.

Mijn vraag is of deze theorie altijd opgaat, aangezien ik laatst dit zag --> IMG_0205.jpg

Dit is een brandnetel die tussen het mos groeit. Dit is niet een plek die ik op het oog had, maar het gaat er meer om dat ik weet of de de 'brandnetel theorie' wel altijd opgaat. Ik wil natuurlijk dat mijn plantjes op een mooi plekje komen te staan waar ze zo groot mogelijk kunnen groeien en bloeien, waarna ze op hun beurt mij weer kunnen belonen met een goede oogst!

Groeten,

Thomas

Re: Brandnetel/mos Dillema

Das normaal, brandnetel kan ook in het donker/nat staan.
    Ziet er wat bosachtige spot uit,best oke

Comment

Brandnetels houden van een humus en stikstofrijke grond. Dat is in feite ook wat cannabis graag heeft.

Comment

Mijn tuin heeft last van mos en brandnetels, zeker in he na jaar. Ik zou het gewoon proberen.
        Lets not criticize but legalize

Comment

naast lage bergoeing en randjes komt ook mos voor, dat wil niet zeggen dat 20 cm daarboven geen zon zou zijn.

Comment

Kijk vooral naar de zonneboog, hoeveel uren direct zonlicht krijgt ze op die standplaats. http://www.liesbethbisterbosch.org/i...ag&p=182&m=m21

Comment

Oke, bedankt! Weer een zorg minder.

Comment

Bezig...
              X