Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opbrengst autoflowers volgens sensi seed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

opbrengst autoflowers volgens sensi seed

Korting op 420shop
    Om dat ik natuurlijk al voor ik begonnen ben, wil weten hoeveel opbrengst ik verwachten kan, ben ik gaan zoeken op het internet.

Ik wil graag de mening horen van de buiten kwekers hier, over het volgende stukje van de sensi seed site.
    Vooral omdat dit volgens mij nog al in tegenspraak is met wat ik over het algemeen lees over autoflowers, o.a op dit forum.

De oogst bij autoflower soorten
    Is dit nou gewoon onzin, of bedoelen ze iets anders, als wat ik begrijp als ik dit lees.
    Ongeveer dezelfde opbrengst als een niet autoflower.

Lets not criticize but legalize

Re: opbrengst autoflowers volgens sensi seed

ruderalis haal je never zoveel vanaf als van een normale indica of sativa.

Comment

Heb je al eens op www.autoflower.net gekeken?
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Over het algemeen is de opbrengst afkomstig van deze zaden ongeveer gelijk aan die van de reguliere of gefeminiseerde zaden van dezelfde soort.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dank jullie wel, terecht dus dat ik het een vreemd verhaal vind.

En over de wet heb ik me erg goed ingelezen., vooral omdat er in me huurcontract al een zinnetje staat, over 5000 euro boete als ze een wiet plantage aantreffen.
          Mijn eerste opmerking was, dat als ik zag wat er verdiend werd ik die 5000 euro wel af wilde tikken. Daar kon de man smakelijk om lachen.
          Toen ik echter door vroeg over wat hun als een plantage zien (voor dat ik tekende) begon de man steeds minder te lachen.

Los van me huurcontract, komt het er in de praktijk op neer dat de politie het niet mag zien, en je geen buren moet hebben die wietplanten als overlast ervaren.
          In het ergste geval nemen ze dan de planten in beslag, maar als ik mee werkt, zal er niet tot vervolging overgegaan worden. (max 5 planten in je tuin)

Vorig jaar had ik een ploeg mensen over de vloer ( timmerman en zo ) en ook iemand van de woningbouw. Die dus ook de planten gezien heeft.
          Natuurlijk kwamen de planten ter spraken, tijdens de koffie pauze, maar meer uit nieuwsgierigheid als op het vlak dat het niet mag.

Comment

Dan heb je het mooi getroffen daar.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Qua zon is mijn tuin niet echt ideaal, maar t.a.v. buren en de buurt, denk ik niet dat het beter kan.

Comment

Bezig...
              X