waneer laat het weer het toe om buitenwiet te kweken ? hoe warm moet het ongv zijn
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
weer
Collapse
X
-
Re: weer
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostJouw post is de eerste in dit topic dat niet helpt, bubbleblower.
Dit zou een uitgebreide sticky verdienen, waarin haarfijn wordt uitgelegd waarom dat enorm verschilt per situatie, afhankelijk van een groot aantal factoren.
Daarin zou iedereen dan advies kunnen vragen voor zijn persoonlijke situatie en dat zou dan heel behulpzaam zijn.
Comment
-
Ik ga uit van hoe het hier is aangezien de vraagsteller geen locatie bij z'n info heeft staan.
Je hebt gelijk, hij kan wel in Zuid Afrika wonen, dan moet-ie gewoon lekker gaan zaaien.
Maar als iemand een heel specifieke situatie heeft, bijvoorbeeld een kas (of serre in het Belgisch) dan is het wel handig als hij dat even vermeldt bij z'n vraag.
Het antwoord zal niet veel verschillen toch ? 18 Graden of hoger is optimaal.
Ik heb al 4 weken een plantje buiten staan, maar die is nog steeds maar 4cm groot met 2 paar heel kleine blaadjes.
Zou ik dat zaadje 1 juni in de grond doen, is het na een maand al een echte plant.
Comment
-
Er zijn simpelweg veel antwoorden en manieren om een probleempje op te lossen, maar de meesten zijn gewoon bang om iets te proberen, alsof ze een gouden ipv een groene plant hebben.
JE PLANT IS NIET SPECIAAL, HET BLIJFT VEREDELD ONKRUID...Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tistn420 View Postwaneer laat het weer het toe om buitenwiet te kweken ? hoe warm moet het ongv zijn
Comment
Comment