Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    weer

    Korting op 420shop
    waneer laat het weer het toe om buitenwiet te kweken ? hoe warm moet het ongv zijn

    #2
    Re: weer

    Je bent al weer te laat, volgend jaar weer een kans.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #3
      Re: weer

      Autoflowertje zet je wss best mei/juni
      - Fast Bud
      - Royal Dwarf Auto
      - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

      Comment


        #4
        Re: weer

        Lees een keer de buitenverslagen op dit forum....
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment


          #5
          Re: weer

          Op dit forum hebben ze liever niet dat je gaat kweken, vandaar die rare reacties.

          Een antwoord op je vraag zul je hier niet vinden.

          Comment


            #6
            Re: weer

            Ik krijg de indruk dat je te jong bent om op dit forum te mogen zijn....
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Re: weer

              Rare reacties? Dus het aanraden om de buitenverslagen eens door te lezen is een rare reactie...

              Je moet er maar opkomen.
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: weer

                  18 Graden.
                  Zolang het dat niet is zullen ze heel langzaam groeien, zeker bij autoflowers kan dat nogal wat grootte schelen.
                  Ik stond vanmorgen nog het ijs van de autoruit te krabben, dus dit is nog niet de tijd.

                  Jouw post is de eerste in dit topic dat niet helpt, bubbleblower.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: weer

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Jouw post is de eerste in dit topic dat niet helpt, bubbleblower.
                    Ik zei toch dat ik me probeer aan te passen.

                    Dit zou een uitgebreide sticky verdienen, waarin haarfijn wordt uitgelegd waarom dat enorm verschilt per situatie, afhankelijk van een groot aantal factoren.
                    Daarin zou iedereen dan advies kunnen vragen voor zijn persoonlijke situatie en dat zou dan heel behulpzaam zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: weer


                      Ik ga uit van hoe het hier is aangezien de vraagsteller geen locatie bij z'n info heeft staan.
                      Je hebt gelijk, hij kan wel in Zuid Afrika wonen, dan moet-ie gewoon lekker gaan zaaien.

                      Maar als iemand een heel specifieke situatie heeft, bijvoorbeeld een kas (of serre in het Belgisch) dan is het wel handig als hij dat even vermeldt bij z'n vraag.
                      Het antwoord zal niet veel verschillen toch ? 18 Graden of hoger is optimaal.

                      Ik heb al 4 weken een plantje buiten staan, maar die is nog steeds maar 4cm groot met 2 paar heel kleine blaadjes.
                      Zou ik dat zaadje 1 juni in de grond doen, is het na een maand al een echte plant.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: weer

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

                        Ik heb al 4 weken een plantje buiten staan, maar die is nog steeds maar 4cm groot met 2 paar heel kleine blaadjes.

                        Comment


                          #13
                          Re: weer

                          iedereen moet ooit starten
                          is wel grappig om te zien
                          ik kan er om glimlachen

                          broedt er iets?

                          Comment


                            #14
                            Re: weer

                            Er zijn simpelweg veel antwoorden en manieren om een probleempje op te lossen, maar de meesten zijn gewoon bang om iets te proberen, alsof ze een gouden ipv een groene plant hebben.

                            JE PLANT IS NIET SPECIAAL, HET BLIJFT VEREDELD ONKRUID...
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              #15
                              Re: weer

                              Oorspronkelijk geplaatst door tistn420 View Post
                              waneer laat het weer het toe om buitenwiet te kweken ? hoe warm moet het ongv zijn
                              Na de ijsheiligen dan is er namelijk geen kans meer op nachtvorst. Onder de 18 graden heeft je plantje de grootste moeite met het transport van Phosfor. Onder de 12 staat het gewoon stil.

                              Comment

                              Bezig...
                              X