Er zullen toch heus wel alternatieven te koop zijn na 1 maart die wel verkocht mogen worden en de turbovoeding benaderd?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voeding en potgrond voor buiten wiet
Collapse
X
-
Re: Voeding en potgrond voor buiten wiet
Ja, gebruik gewoon potgrond uit tuincentra/doehetzelf/action en voeding als kippemestkorrels of roze korrels.
Begin niet over dingen als turbovoeding en "speciale" aarde als je toch maar buitenplant.
en "turbo" voeding? Zwaarder dan blauwe kunstmestkorrels ga je denk ik niet vinden...
Comment
-
Ik heb hier een pak biologische DCM Universeel staan. Prima spul, tientje voor 3,5 kg. NPK verhouding is rondom 8-3-6 maar dat vul ik zelf aan met een zakje fosforvoeding voor een paar knaken.
Het gaat bij voeding om de NPK (groei = gelijk-gelijk-gelijk, bloei = minder N, meer P en K) en die verhoudingen mogen best wat verschillen. Let wel op dat er ook sporen elementen tussen zitten, die kom je nogal eens tekort in lange pottenkweekjes. Niet bij autoflowers of de meeste binnenrondes dus.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostIk heb hier een pak biologische DCM Universeel staan. Prima spul, tientje voor 3,5 kg. NPK verhouding is rondom 8-3-6 maar dat vul ik zelf aan met een zakje fosforvoeding voor een paar knaken.
Het gaat bij voeding om de NPK (groei = gelijk-gelijk-gelijk, bloei = minder N, meer P en K) en die verhoudingen mogen best wat verschillen. Let wel op dat er ook sporen elementen tussen zitten, die kom je nogal eens tekort in lange pottenkweekjes. Niet bij autoflowers of de meeste binnenrondes dus.Lets not criticize but legalize
Comment
Comment