Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kan iemand mij een goede autoflower voor buiten aanraden, ik heb elk jaar veel last van schimmels en toprot. Dit jaar is geen zin in , dus eentje die vrij goed tegen de koude, vocht en schimmels kan.
Ik kan daar nooit zoveel mee, mensen die een specifiek soortje roepen.
Onderbouw dat dan met een link naar je kweekverslag, of met een fotootje van de laatste week buiten en wat meer info.
Ik lees nu ook al kwekers die zogenaamd al buiten zijn begonnen, alleen zetten ze het plantje dan om 10 uur buiten, en om 18 uur weer binnen.
Als ze dan volgend jaar roepen dat het zo'n goed soortje was, en dat je best in april kan beginnen weet niemand meer dat men elke dag met die planten heeft lopen slepen.
Als je een soortje aanraadt, vertel dan wat meer, dan heeft iemand er pas wat aan.
Ik ga bijv. niet met plantjes slepen. Ik zaai ze buiten, en dan moeten ze zich redden.
Daar krijg je de sterkste en grootste planten van.
En hoe ruiken ze dan ?
Goeie buitensoortjes ruiken weinig, vind ik. Dat zou voor mij bijv, ook een reden kunnen zijn om ze wel/niet te zetten.
Angel is de Master in autoflowers, ik niet, maar ik zou (als ik voor de wiet kweek) eigenlijk pas begin juni met autoflowers buiten beginnen, zodat ze optimaal licht krijgen en de temperatuur oke is.
Zo heeft iedereen kennis, ervaring en z'n eigen redenen.
Ik kan wel wat afraden.
Auto Blueberry. Klein plantje, ruikt niet zo, da's wel gunstig, maar er komt ook bijna geen wiet aan.
Zwaar teleurstellend als dat eenmaal gedroogd is.
Zelfde voor Lowrider 2, alleen ruikt die wat meer. De wiet die eraf komt is qua smaak wel oke, maar het is wederom zwaar teleurstellend.
Erg weinig gewicht en fluffy.
btw. Als je elk jaar toprot hebt, zet dan de planten ergens anders.
Toprot is een parasiet, die kan de winter gewoon overleven in de bodem.
Stemma heeft daar een heel mooi topic over gemaakt voor JD.
Ik heb goede ervaring met big bang autoflower van greenhouse sterke plant en een behoorlijke oogst.Slechte ervaring met lowryder magere oogst en easy bud van rqs ook hele magere oogst.Dit jaar ga ik northern light automatic proberen.
iedereen beweert heel veel
ik heb enkele jaren geleden leuke auto ak47 van lowlife seeds gehad en er zaden mee gekweekt in de buitenlucht.
zeer weinig tot geen rot of schimmel maar ze stonden dan wel beschut tegen de regen in 'n simpele kas van LIDL. HIER kun je het beste je auto ak47 bestellen in ieder geval.
andere buitensoorten kan ik wel veel over zeggen maar je moet ook de goeie tegen komen en niet die commercieel geproduceerde rommel.
Comment