Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower volle grond tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower volle grond tips

    Korting op 420shop
    Ik wil 11 mei mijn planten in de volle grond gaan zetten, het zijn northern light autoflowers. Ik wil ze ontkiemen in een glas water, dan voorgroeien in potjes en daarna overplanten in volle grond. Ik heb gelezen dat dit niet het beste is voor autoflowers maar als je het heel voorzichtig doet dat moet het kunnen. Ik durf de zaden niet direct in volle grond te doen. Heeft iemand nog tips?

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower volle grond tips

      Zials LR2 zei. Niet in water ontkiemen. Dit heb ik 1x gedaan en dat leiden toen fataal. Doe het de ouderwetse manier met keukenpapier.
      Don't kill my high, because you're too low!

      Comment


        #4
        Re: Autoflower volle grond tips

        Dat snap ik dus niet ik doe het altijd gewoon in water en nog NOOIT een probleem ondervonden ..
        Gaat perfect zo bij mij..
        Dus die meningen zijn verdeeld denk ik...
        In een glas water gaat het naar mijn mening echt super goed op 2 dagen zijn ze perfect ontkiemd bij mij en heb nu toch al zeker 80 zaden zo ontkiemd...

        grtz dieseltj

        Comment


          #5
          Re: Autoflower volle grond tips

          Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj View Post
          Dat snap ik dus niet ik doe het altijd gewoon in water en nog NOOIT een probleem ondervonden ..
          Gaat perfect zo bij mij..
          Dus die meningen zijn verdeeld denk ik...
          In een glas water gaat het naar mijn mening echt super goed op 2 dagen zijn ze perfect ontkiemd bij mij en heb nu toch al zeker 80 zaden zo ontkiemd...

          grtz dieseltj
          Doe je dan zeker goed ja. Bij mij werkt het keukenpapier het beste dus de mening zijn meestal verdeeld ja.
          Don't kill my high, because you're too low!

          Comment


            #6
            Re: Autoflower volle grond tips

            Het is beste is nog steeds wel zoals LR2 zegt ... zo doet moedernatuur het ook de zaden gewoon de grond in en de wortel zoekt wel de weg ... maar als je het ontkiemd gaat het gewoon allemaal wat vlugger denk ik..

            Comment


              #7
              Re: Autoflower volle grond tips

              Vorig jaar, heb ik voor het eerst autoflowers voorkiemd in een glas water, dat werkte goed.
              Nu heb ik er twee direct in de potgrond gedaan, eentje zo in de volle grond, alles is prima bovengekomen.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...iers-anno-2015

              Comment

              Bezig...
              X