Ik had hier al een topic over gemaakt maar heb geen reactie er meer over gekregen. Wat moet ik met mn plantje doen? Het is geen autoflower maar een kera white thunder fem. Ze moet overgepot worden maar ik geb geen voeding. Is het verstandig om haar in de grond te doen? En wanneer gaat ze in de bloei want de dagen veranderen niet.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overpottel 2.0
Collapse
X
-
Re: Overpottel 2.0
Die kan overgepot worden. in de volle grond heb je geen voeding nodig, als je overpot in fatsoenlijke grond heeft ze weer voor 3 weken, pot 3 x zo groot als de huidige, en ja reg bloeit pas als buiten 12/12 is das rond 26 september. dan nog de bloeiweken.
N.B. lekere joint op je avator ghehehehe en was je handen eens voor je met plantjes gaat stoeien (tmv)
P.S. die gele puntjes is an zuigende insecen op je plant kijk eens goed onder het blad
-
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Postagja Q soms moet je ze ff de goede richting wijzen, lezen.
afgezeken worden stimuleerd niet tot lezen beetje hulp doet wonderen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik zit HELEMAAL vast! Ik weet echt niet wat ik moet doen met mn plantje. En ik kan niet echt iets vinden op het forum. (waarschijnlijk kan ik het zelf gewoon niet vinden). Is het een mogelijkheid om te verduisteren...? Ik heb gister meegekregen dat het niet de beste maniers is. Maar heb ik nu een andere keus?Last edited by appeljuice420; 25 April 2015, 11:24.Don't kill my high, because you're too low!
Comment
-
Gat graven, plant erin ?.... zie dat je over verduisteren begint ...waarom moet je plant snel weg zijn? mag hij niet te groot worden? wil je snel opbrengst hebben? vind je het gewoon leuk te expirimenteren?
Snap je je kan veel kanten op maar jij geeft je situatie tot nog toe niet aan.
Personelijk heb ik de tijd en de ruimte dus zou gewoon zonder verder ingrijpen wachten tot mn plant in october ergens klaar is.
Comment
-
Ik heb tijd, ik heb een reuze achtertuin dus ruimte heb ik ook, expirimenteren vind ik ook leuk, hij mag van mijn part groot worden, snell opbrengst hoeft niet perse maar is altijd handig, zal ik dan vadaag even een gat graven en haar erin zetten?Don't kill my high, because you're too low!
Comment
Comment