Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten kweek autoflower ny diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buiten kweek autoflower ny diesel

Korting op 420shop
    beste medekwekers ik heb een paar vragen over opbrengsten van autoflowers .
    Er wordt vaak gezegt da ze 60g droog van een autoflower halen maar als ik dan foto's zie van de plant lijkt het me (meestal) eerder 20-25 tot 30g.

ik ben dus van plan op ook autoflowers te zetten ik ga ze op het dak zetten , we hebben een plat zwart dak waar de zon dus altijd op schijnt .

-ik had dus de vraagt hoeveel gram ik droog per plant ongeveer zal oogsten (droog zonder takken) als ik ze rond 10mei zal planten . (allemaal zonder voeding)

-en ook of misschien iemand ervaringen heeft met volgende zaden .. (buitenkweek)

Ny diesel auto (wietzaadjes.nl/huismerk) https://www.wietzaadjes.nl/ny-diesel...ietzaadjes-nl/

- candy kush auto (sweet seeds)

- OG kush (wietzaadjes.nl/huismerk)

dit was het zoal hopelijk snel antwoord

Re: buiten kweek autoflower ny diesel

Hangt volgens mij af van je kweekkunsten, ik zou niet zo in het wilde weg kunnen schatten.
    Van die wietzaden kan je hier wel ergens een verslagje vinden op het forum.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Haha je mag blij zijn als je 10 gram haal
      God was never on your side..

Comment

Ik ga binnen een paar weekjes dezelfde NY Diesel zetten dus ik volg zeker !
        - Fast Bud
        - Royal Dwarf Auto
        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

Comment

De autoflowers met diesel genen die ik had, die brachten ongeveer 2-5 gram per stuk op. Dat was met takken trouwens.
          En dat was met voeding, in de volle grond. Reken maar na.

Een OG kush gaat rond september bloeien, en zorgt wel voor een weckpotje vol. Maar het is gewoon geen buitensoort dus reken maar op een verlies van 30%.
          De diesel en candy kush, alsook de OG kush zijn zeker wel vaker buiten gekweekt, en dat is vast ergens terug te vinden. Het is een kwestie van even googlen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

LR2 :zeker bedankt voor het antwoorden , maar 2-5 g lijkt me overdreven weinig dat zie ik bij mensen die autoflowers gewoon op de vensterbank achter het raam zetten . Ik heb ook al opgezocht natuurlijk en er wordt nooit zo'n slecht resultaat bereikt .. ik wil niet de ervaren kweker uithangen maar ik heb ook al vrienden met planten gehad die allemaal meer dan 30g haalden (buitenkweek autoflower)

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bossman : Ik ben benieuwd wat het zal worden ! hopelijk een mooi oogstje lekkere wiet

Comment

In juli/augustus ja.
              In april/mei doe je weinig met auto's achter het raam.

Je zult iets oogsten tussen de 0 en 100 gram waarschijnlijk.
              Grote potten, liefst 18L per plant of meer ivm de buffer en omdat je anders 2x per dag water moet gaan geven boven op het dak.
              Potten moeten dan wel tot het randje vol. Als je ze halfvol doet, neem dan 40L potten.
              Zonder voeding zul je kwalitatief minder goeie wiet oogsten. Cannabis heeft in de bloei nu eenmaal wat extra stofjes nodig om tot volgroeide toppen te komen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Danku voor het antwoord ! en ja ik zou liever ook voeding geven maar ik woon in Belgie en ik weet niet ech twaar ik dat ga moeten halen enz..

maar ja ik ben al helemaal zeker van de candy kush en og kush auto's maar ben nog aan het twijfelen tussen de ny diesel of purple kush auto .. (LR2 heeft me wat ongerust gemaakt )

ik ga zowiso ook een 2de kweek doen in julie en augustus daar verwacht ik wat meer van dan de kweek die ik ga starten in mei

zo nog mijn laatste vraag dan zal :

welke zou ik het beste kiezen de purple kush auto of de ny diesel auto of Hindu Kush auto (allemaal huismerk van wietzaadjes.nl) Het liefste zou ik de ny diesels of de hindu kush zetten maar het is redelijk belangrijk ook voor mij voor een deftige opbrengst :p

veel mensen zeggen mij op dit forum van "alles hangt van jou af" dat is ook zo voor een groot deel maar het is ook zo dat somige soortjes gewoon groter worden of meer geven dan andere .. maar alvast bedankt voor het antwoord nu ben ik toch een stap verder !!

Comment

Belgische growshops.
                  Ze zijn er trouwens ook in Frankrijk en Duitsland, als je daar dichterbij woont.

Oh, toch niet gestopt, er komt nog meer opborrelen in de grijze overblijfselen van m'n brain..

Het verschil tussen soortjes is niet zo heel groot.
                  Het zit 'm voornamelijk in of het een autoflower is of niet, en hoe grote schoenen je je plantje aantrekt.
                  99% van de autoflowers blijft kleiner en levert veel minder wiet op.
                  Autoflowers zijn vooral "leuk", of "lief" zou m'n moeder zeggen.

Liefst kweek je een goed feminised soortje als je begint.
                  Welke dan ?
                  Lees de ervaringen bij buitenkweekverslagen.

Een Sativa dominante strain wordt vaak wat groter dan Indica dominant, maar hoe meer Sativa, hoe langer de bloeiperiode.
                  Buiten is een van de belangrijkste eigenschappen de bloeitijd.
                  Die kies je liefst zo kort mogelijk voor buitengrow.
                  En dan ga je niet af op wat de verkopers vertellen, wij van WC eend heh maar daarvoor lees je de kweekverslagen.

Een andere eigenschap is de compactheid van de toppen.
                  Buiten wil je eigenlijk wat luchtiger toppen, zodat ze elke ochtend snel opdrogen in de morgenzon.
                  Kush, Indica's hebben wat compacter toppen dan Sativa's.

Dan is er nog de schimmelbestendigheid waarmee verkopers graag adverteren.
                  Er is geen wietplant bestendig tegen ziekten en schimmels.
                  Rupsen, slakken, spint en thrips lusten alle soortjes. (zolang Monsanto de Cannabis nog niet genetisch heeft 'verbeterd')
                  En meeldauw en toprot kom ook overal voor.

Voila, nou stop ik echt hoor..
                  Succes.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TangerineHaze View Post
                      LR2 :zeker bedankt voor het antwoorden , maar 2-5 g lijkt me overdreven weinig dat zie ik bij mensen die autoflowers gewoon op de vensterbank achter het raam zetten . Ik heb ook al opgezocht natuurlijk en er wordt nooit zo'n slecht resultaat bereikt .. ik wil niet de ervaren kweker uithangen maar ik heb ook al vrienden met planten gehad die allemaal meer dan 30g haalden (buitenkweek autoflower)

Bossman : Ik ben benieuwd wat het zal worden ! hopelijk een mooi oogstje lekkere wiet

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                      X