Ik ga rond 25 maart 5-10 HH zaadjes kopen mijn stappen plan is als volgt, als ik iets niet goed doe, of iets dat beter kan wil ik het graag weten omdat dit mijn eerste keer kweken word hier gaat ie:
-ik laat de zaadjes eerst ontkiemen hoe doe ik dat precies
-nadat de zaadjes zijn ontkiemt, doe ik ze in een pot, moet er daan ok een bepaald soort potgrond of bemesting in, zoja wat voor, en moet ik van tevoren een mix maken van potgrond en bemesting of zo?
-wanneer kan ik de plantjes uit de pot halen en in de natuur zetten, ik heb al een plek vlakbij een grote vijver in het bos.
-zodra ik ze in de natuur heb gezet moet ik daar dan ook bemesting of een potgrond neerleggen of ziets?
-moet ik de plantjes elke dag water geven of kan dit bijvb. 3x in de week
-wat voor bestrijdingsmiddelen raden jullie mij aan om het ergste te voorkomen.
Ik hoor het graag van jullie
dank u zeer
-ik laat de zaadjes eerst ontkiemen hoe doe ik dat precies
-nadat de zaadjes zijn ontkiemt, doe ik ze in een pot, moet er daan ok een bepaald soort potgrond of bemesting in, zoja wat voor, en moet ik van tevoren een mix maken van potgrond en bemesting of zo?
-wanneer kan ik de plantjes uit de pot halen en in de natuur zetten, ik heb al een plek vlakbij een grote vijver in het bos.
-zodra ik ze in de natuur heb gezet moet ik daar dan ook bemesting of een potgrond neerleggen of ziets?
-moet ik de plantjes elke dag water geven of kan dit bijvb. 3x in de week
-wat voor bestrijdingsmiddelen raden jullie mij aan om het ergste te voorkomen.
Ik hoor het graag van jullie
dank u zeer
Comment