Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Genoeg ruimte voor 2 planten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Genoeg ruimte voor 2 planten?

Korting op 420shop
    is dit genoeg ruimte voor 2 planten aangezien de heg in de weg staat en aan de kant van de schuur krijgt die geen licht en aan de kant waar de andere plant dan komt te staan is er ook geen licht en zag dit kweek verslag http://www.wietforum.nl/topic/98409-.../page__st__340 het is egt een flinke plant is het mogelijk om hier 2 planten neer te zetten naast elkaar? Inv ruimte,toprot etc..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Genoeg ruimte voor 2 planten?

ja klopt ik ga er 1 planten in de volle grond de rest in speciekuipen vind het nogal groot 2 planten en aangezien Q zegt dat er dan ook minder overblijft doe ik het toch maar niet

Comment

Ik zou ze er gewoon neerzetten, tis hoe dan ook beter als niets en groeien doen ze er zeker
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja maar als je minder opbrengst er aan over houdt?

Comment

& ik heb nog een vraag kan ik deze arme grond mengen met All mix of kan ik beter All mix met Lightmix mengen?

Comment

Als je goed mengt kan het allemaal man. Het belangrijkste is dat er voeding in je grond zit. K zou er ook gewoon 2 planten man. Wie niet waagt wie niet wint.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gwydion View Post
                  Als je goed mengt kan het allemaal man. Het belangrijkste is dat er voeding in je grond zit. K zou er ook gewoon 2 planten man. Wie niet waagt wie niet wint.
                  Edit: hou goed je voedingsschema aan (helemaal tijdens de bloei en jij gaat zoiezo mooie fakkeltjes maken)

Comment

In de volle grond een voedingsschema? Dus ook watergeven nadat het 7 dagen heeft geregend?
                    In de buitenlucht werken schema's niet. Daar werkt de natuur. Een beetje goed kijken naar je plantjes, en je weet genoeg. Vandaar dat de bladprobleemoplosser zo'n magisch document is; het laat precies zien wat er aan de hand is. Zonder te meten, zonder voedingsschema's, zonder gedoe, gewoon aan de blaadjes af te lezen. Het mooie is, dat het op iedere plant net zo goed werkt.

Veel mensen vergeten dat planten prima in staat zijn om te communiceren, zolang je niet heel slechtziend bent.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ja dat kan en als het te groot wordt, maak je ze kleiner, met de heggeschaar, maar omdat er minder licht is zal het wel meevallen met de grootte.
                      De planten in dat topic op wietforum staan bijna de hele dag in de zon, daarom zijn ze zo groot.

Gooi er 2 zakken --allmix of lightmix, of whatever je ook hebt maakt geen drol uit-- in, spit dat even goed door, minstens 50cm diep, een gieter water erover, en de planten erin.
                      En dan ga je komende 3-4-5-6 weken naar de plantjes kijken. Meer niet. Geen schema's of voeding enzo.

Als je eens bij de doe-het-zelf bent, pak even een roostertje mee, voor dat gat in de muur.
                      Anders heb je zo een hele familie ongedierte in huis. (muizen, wespen etc..)

Ik dacht dat je een kweekverslag had, of wilde maken ?
                      Het is wel veel handiger als je al je vragen daarin zet, dan heb je alles bij elkaar heh...
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                      X