Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantensluitje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantensluitje

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen.

    Aangezien een plantenspuitje heel handig is was mijn vraag of ik een spuitje van bv. Glassex kon gebruiken als ik deze met KOKENDHEET water afspoel en reinig? Als dit niet de mogelijkheid is ga ik er gewoon een halen. De reden waarom ik er nu geen wil halen is omdat ik anders weer 17km met het verdomdese openbaar vervoer moet, en jullie weten allemaal hoe dat gaat. En dat voor een spuitje vind ik NU de moeite niet waard.

    Groetjes
    Don't kill my high, because you're too low!

    #2
    Re: Plantensluitje

    Een plantensluitje ?
    Waarom planten nat spuiten, heb je stekken, beestjes, of gebruik je bladvoeding ?

    Maar om even antwoord te geven op je vraag, ja natuurlijk kan dat.
    Schoonmaken tot het niet meer schuimt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Plantensluitje

      Kokend heet is niet zo'n goed idee, dan hou je een flesje van een paar mL over. In de regel zou 5 keer uitspoelen met lauw water genoeg moeten zijn. Bij geparfumeerde producten blijft er wel een klein geurtje achter in de fles, na een week of 2 is dat ook weg.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Plantensluitje

        QnQ ik heb geen van beide maar mn plantjes zijn vies geworden en er zit overal aarde. Vandaar. Of is dir niet perse nodig?
        Don't kill my high, because you're too low!

        Comment


          #5
          Re: Plantensluitje

          Yeah, 2x fishmix erin en dat parfum-geurtje is weg.

          Nja, als je dat laat opdrogen klop je het er zo af toch..
          Of je sproeit ze nat, net wat jij wil, dan is zo'n plantensluitje altijd handig.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Plantensluitje

            Hahaha plantensluitje. Klein typ foutje aangezien ik het topic via mijn telefoon heb gemaakt. Maar super bedankt iedereen. Dit ga ik vandaag even lekker doen
            Don't kill my high, because you're too low!

            Comment

            Bezig...
            X