Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower zaden te langzaam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower zaden te langzaam

Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,

ik heb begin maart mijn autoflower zaadjes laten ontkiemen en inmiddels zijn het vrij grote planten geworden. Op de verpakking van de zaden staat dat de zaden maar 8-9 weken nodig hebben vanaf ontkieming tot ze klaar zijn. Inmiddels is dit de negende week en naar mijn idee zijn ze nog lang niet klaar.
    kan iemand me helpen, foto's zijn bijgevoegd. Het regende op het moment dat ik de foto's nam.
    De planten staan de hele dag in de volle zon en er is niks misgegaan.
    Attached Files

Re: Autoflower zaden te langzaam

Ik zou denken dat het geen autoflowers zijn. misschien semi-autoflowers (vroegbloeiers).
    Waar heb je ze vandaan?

Comment

Ze staan al in bloei. Maar die verpakking, zoals je overal kunt lezen, daar mag je 3 weken bij optellen.
      Bedenk dan nog de kou, verminderde uren zon, enzovoorts. Dat levert ook vertraging op. De fabrikant geeft een ideale situatie en een ideaal gemiddelde.

Geduld. Nog zeker een maandje.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

die hebben nog wel week of 4 nodig
        schud de planten geregeld droog
        dit voorkomt eventuele schimmel vormingen
        'n afdakje er boven is ook geen overbodige luxe de laatste 4 weken
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

door het schudden aan planten komt er toch vocht dieper in de toppen of zie ik dat verkeerd
          een afdakje kan soelaas bieden
          laat ze nog maar lekker bloeien

Comment

Bedankt dat helpt erg ik hoop dat het lekker weer word aankomende weken. Ze komen van Royal queen seeds.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

image.jpgimage.jpgWat denken jullie van deze deze is op hetzelfde moment geplant en in zelfde omstandigheden gekweekt

Comment

Lees eens over trichomen. Of google op 'trichomes harvest'. Dan kun je gauw genoeg zien of je ze kan oogsten.

Die laatste foto lijkt een vroeger fenotype. Dat kan altijd, de ene plant is de andere niet.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
              X