Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wietsoort moet ik hebben als ik outdoor wil kweken in Tasmania (Australie)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke wietsoort moet ik hebben als ik outdoor wil kweken in Tasmania (Australie)

Korting op 420shop
    Hallo leden van jontjedraaien.

Ik zal mij zelf eerst even voorstellen omdat ik nieuw ben op Jointjedraaien.nl. Mijn naam is Michael en ben een wereldreis aan het maken wat begonnen is in Australie. Mijn doel is om nog naar New zeeland en zuidoost Asie te gaan. Op het moment verblijf ik op een farm in Tasmania het eiland onder Australia vlak onder Melbourne.

Omdat ik hier 6 maanden verblijf/werk. Zou ik graag wat plantjes willen laten groeien gorilla style ergens in het bos hier zodat ik over een paar weken lekker wat wiet heb om te roken. Alleen ik ben totaal een noob op het gebied van kweken van wiet. Daarom heb ik hierbij hulp van jullie ervaren kwekers nodig.

Ik zoek een wietsoort die goed bestemd is tegen het wat koudere klimaat. Het is hier snachts op het moment tussen de 4/8 graden en overdag tussen de 10/16. Het regend hier ook geregeld maar kan ook zomaar een paar dagen droog zijn. Ik zat zelf te denken aan een autoflower soort. Als het kan zou een wietplant die snel geoogst kan worden mijn voorkeur hebben

Als ik dingen vergeten heb te melden zeg dat dan even en ik zal daarop een antwoord geven.

Ik hoop dat jullie mij hierin verder kunnen helpen
    alvast bedankt

cheers!

Re: Welke wietsoort moet ik hebben als ik outdoor wil kweken in Tasmania (Australie)

Pff man is australie niet super streng daarmee? Zou het niet gokken straks zit je in de cel... zeker met wiet op zak... zaden ga je daar ook niet krijgen denk ik.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Welke wietsoort moet ik hebben als ik outdoor wil kweken in Tasmania (Australie)

klopt australia is best streng maar hier in tasmania mag je 3 keer in 10 jaar gepakt worden met max 50 gram op zak en dan krijg je een waarschuwing. maar ben van plan om te gaan planten in het bos waar je dan af en toe keer komt kijken hoe het gaat

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

haha spannend is het inderdaad qnq. Ik stel deze vraag toch liever op het nederlandse forum.
        het weer is hier inderdaad niet echt heel mooi op ht moment dus dat zal wat lastig worden. Maar er is mij een keer verteld dat er ook wiet is die in de koudere klimaten kan groeien.

Comment

Bezig...
        X