Ik wil zelf een paar plantjes kweken, 5 of zo. Ik ga ze buiten kweken. Mijn ouders willen niet dat ik wiet ga kweken, ze zeggen dat ik dan alleen maar meer ga blowen maar ik doe het meer voor de hobby. Denk om eerlijk te zijn niet dat mijn wiet rookbaar gaat worden..
In ieder geval, dit zijn m'n plannen. Kan iemand me tips geven, of antwoord op vraagen?
- Ik ga het kweken in zo'n mini-kas. Die ga ik op me dak zetten (komt nooit iemand, volle zon, etc.). Is dit een goede plek of doe ik het fout? (nee hij waait niet van me dak af)
- Ik gebruik potgrond. Ik heb zelf een composthoop in de tuin maar ik denk niet dat daar iets in groeit, bovendien meurt die troep. Maar wat kan ik heb beste doen?
- Ik was van plan om met PowerPlant te beginnen, goede keuze?
Naja, deze vragen kan ik ook vragen in de winkel waar ik die zaadjes ga kopen, maar het is handig als ik ook antwoorden heb van leden van dit forum.
- Hoe lang duurt het tot ik kan gaan toppe knippen? Ik wil natuurlijk geen enorme struiken, ze kunnen ook niet groot worden op me dak..
- Hoe lang duurt het voordat het plantjes zijn van ongeveer 10 cm?
- Waar moet ik goed op letten?
En nog wat opmerkingen over mensen die dezelfde ervaring hebben.
In ieder geval, dit zijn m'n plannen. Kan iemand me tips geven, of antwoord op vraagen?
- Ik ga het kweken in zo'n mini-kas. Die ga ik op me dak zetten (komt nooit iemand, volle zon, etc.). Is dit een goede plek of doe ik het fout? (nee hij waait niet van me dak af)
- Ik gebruik potgrond. Ik heb zelf een composthoop in de tuin maar ik denk niet dat daar iets in groeit, bovendien meurt die troep. Maar wat kan ik heb beste doen?
- Ik was van plan om met PowerPlant te beginnen, goede keuze?
Naja, deze vragen kan ik ook vragen in de winkel waar ik die zaadjes ga kopen, maar het is handig als ik ook antwoorden heb van leden van dit forum.
- Hoe lang duurt het tot ik kan gaan toppe knippen? Ik wil natuurlijk geen enorme struiken, ze kunnen ook niet groot worden op me dak..
- Hoe lang duurt het voordat het plantjes zijn van ongeveer 10 cm?
- Waar moet ik goed op letten?
En nog wat opmerkingen over mensen die dezelfde ervaring hebben.
Comment