Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

60 day wonder zaadje uit de wiet van vorig jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

60 day wonder zaadje uit de wiet van vorig jaar

Korting op 420shop
    Goedendag mensen ik ben dit jaar weer verder gegaan met een herma zaadje maar kunnen jullie me helpen hij is de grond in gegaan op 4/20 oftewel 20 april maar ik wil even wat uitsluiten want vorig jaar was de 60 day wonder na 75 dagen klaar dat zou dus nu over 17 dagen zijn maaaaar ik denk dat het een enkel mannetje is als het een herma is heb ik daar geen probleem mee maar ik heb jullie mening nodig !

Dus moet ik hem lekker door laten groeien?
    Want met herma wiet heb k absoluut geen probleem

Of kan ik hem beter bij mn andere soortjes uit de tuin halen en ergens anders plaatsen en bewaren om thee van de bladeren te zetten ?

Is het een herma of een vent ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: 60 day wonder zaadje uit de wiet van vorig jaar

Tis nog nie zicht baar maar als je nu vaal met je vingers aan de plant blijf zitten krijg je van zelf er een ziekte of schimmel in
    God was never on your side..

Comment

We zijn inmiddels bijna 3 maanden en 11 dagen bezig met dit schatje!

Wat ik helemaal raar vind en niet snap is dat het zaadje uit de 60day wonder kwam die ik vorig jaar had staan en die werd max iets van 90cm maar dit joekel is nu al 2.20 excl pot!!!
      En er komen toppen uit daar word je bang van!?!? En ze heeft iets zoet zuurs kwa geur??? Hoe kam het dat deze al zo lang is en de structuur van de plant zo anders is ? Kan het zijn dat iemand anders in de buurt een man had of een herma waar er een beetje van is overgewaaid ? Er zat weliswaar een paar banaantjes tussen deze plant maar die heb ik vakkundig verwijderd we hebben ook geen hennep velden in de buurt dus ik snap er niks meer van al dr toppen zitten gelukkig ook barstensvol van de thc ! [emoji104]

Comment

Ik zie ook zaadjes zitten. Dus die banaantjes hebben iig iets bevrucht.
        Stuifmeel kan ontzettend ver reizen met de wind. Van Marokko tot de hennepvelden in Frankrijk, om je een idee te geven.
        Als er dus 50km verder een hennep veld staat, dan kan nog jouw plant bevrucht worden. Lang niet voor 100% maar je zult zeker zaadjes gaan vinden.

Je hebt dus een herma plant, want je vond banaantjes. Nogmaals het bewijs, en een goede reden om geen gevonden zaadjes te gebruiken.

Hopelijk komt er toch wat lekkers vanaf! Dat het je mag smaken!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Ik zie ook zaadjes zitten. Dus die banaantjes hebben iig iets bevrucht.
          Stuifmeel kan ontzettend ver reizen met de wind. Van Marokko tot de hennepvelden in Frankrijk, om je een idee te geven.
          Als er dus 50km verder een hennep veld staat, dan kan nog jouw plant bevrucht worden. Lang niet voor 100% maar je zult zeker zaadjes gaan vinden.

Je hebt dus een herma plant, want je vond banaantjes. Nogmaals het bewijs, en een goede reden om geen gevonden zaadjes te gebruiken.

Hopelijk komt er toch wat lekkers vanaf! Dat het je mag smaken!
          Ik zie er geen zaadjes momenteel in zitten wat jij ziet zijn de pistels volgens mij [emoji16]

Comment

Tweede foto, ter hoogte van de vijfde plank van onderaf, zie je duidelijk een bevruchte calyx.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Tweede foto, ter hoogte van de vijfde plank van onderaf, zie je duidelijk een bevruchte calyx.
              Naja boeiend [emoji16] zaadjes pluk ik eruit na het drogen,
              Net gemerkt dat de bovenste top te zwaar word dus die even aan mn hek vastmaken !

Comment

Nu boeit het nog niet, ik hoop voor je dat de bevruchting beperkt blijft. Ik dacht ook ooit dat het wel meeviel, totdat iedere calyx een zaadje bevatte. Het roken was alsof ik geknipte nagels en pinda's aan het verbranden was.

Let op met dingen vastzetten trouwens, de wrijving tegen zo'n hek of wat anders kan aardige wondjes veroorzaken op de plant. Met toprot etc. tot gevolg.

Comment

Misschien is de plant vorig jaar inderdaad bevrucht door hennep.
                  Dat zou meteen de lengtegroei verklaren. Wel nice om te zien dat ze nog wel erg vroeg in bloei gaat.
                  Goeie plek in je tuin voor wietplantjes zo te zien, ze ziet er goed uit, maar persoonlijk had ik er toch sensimillia geplant, mede omdat wiet zonder zaad potenter is.
                  Succes!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zou kunnen. Extreem lang, vroege bloei, scheisse wiet. Net als bij mij vorig jaar.
                    Baas in eigen brein.

Comment

De hennep hier in de regio stond vorige maand al ruim in bloei. Best bizar om een hectare autoflowers te zien tijdens een wandelingetje!

Comment

Het aparte is is dat hij wel echt veel THC volle toppen heeft dus steuwnd word je er sowieso van

Comment

Ik denk dat ik begin september wel kan oogsten,
                          Wanneer kan ik hem klieven denken jullie dit heb ik vorig jaar ook gedaan en geloof me het helpt!
                          De plant in het donker zetten gaat niet lukken want hij is 2.50m nu en da past niet in mn huis!
                          Kan ik het al doen of niet?

Comment

Eerder midden eind september
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooi om tegen te komen, ik vecht al 4 weken tegen een herma, en vorige week was ze eindelijk volledig gecastreerd, rond de 2000 halfrijpe stuifzakjes gevonden, moest elke tak systematisch afgaan en elke vertakking en elk topje en elke oksel, zit nu in eerste dag 5de week bloei en heb net bloeivoeding en toppenbooster erin sinds 3 dagen, heb pas sinds gister het idee dat die voeding flink aan begint te slaan, hoop ook nog wat moois af te rijpen, want die zakjes hadden flinke schade aangericht moeilijk twijfel experiment geval, na de mooie dagen zaterdag post ik foto,s ik ga jou ook volgen

Comment

Bezig...
                              X