Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweekje CK Plagron

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweekje CK Plagron

    Korting op 420shop
    Hallo mensen op dit forum,

    Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb 2 plantjes critical kush op mijn balkon staan. Ze staan er nu een paar weekjes, zij zijn nog klein maar zien er goed uit. Beetje laat begonnen.

    Ik kweek op plagron light mix met perlite. Dit weekend begin ik met het geven van kleine hoeveelheid alga grow. Hier komt mijn vraag, eigenlijk vooral gericht op CIAze: Is het mogelijk om alleen greensensation in de bloei periode te geven en geen alga bloom? Zou ik hier grammen op verliezen, of zeker niet?

    Alvast bedankt

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Misschien is dit eigenlijk een hele rare vraag. Maar ik las dat wanneer je green senstation gebruikt dat je de normale voeding met de helft kan verminderen. Ook weet ik dat greensensation eigenlijk alleen voor de laatse 5 weken van de bloei periode is. De laatste twee weken geef ik geen voeding.

    #2
    Re: Buitenkweekje CK Plagron

    Op enkel green sensation ga je tekorten tegenkomen. Green sensation is geen volledige bloeivoeding maar een booster. Dus wel je normale bloeivoeding blijven meegeven.

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweekje CK Plagron

      Heel erg bedankt!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweekje CK Plagron

          Redelijk, plantjes zijn nog klein maar zien er goed uit. Heb wel een nieuw probleem. Bladprobleem en dit komt waarschijnlijk door ongedierte. Ben nu op zoek naar wat eenvoudige en hopelijk natuurlijke oplossingen

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweekje CK Plagron

            Met een duidelijke foto van de zuigschade kan ik je waarschijnlijk vertellen om welke zuigers het gaat en hoe je ze bestrijd.

            Comment

            Bezig...
            X