Sent from my iPhone using Tapatalk
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar strekke
Collapse
X
-
Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str
Misschien door die koepel die aardig wat licht tegen houdt?Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: Beste buiten kwekers! Een korte snelle vraag. Ik heb 2x shaman in 10l potten. Maar str
Bij de 1 valt het nog mee. Maar over de Ander maak ik me meer zorgen.. Ze hebben met de hitte Hier onder plastic gestaan omdat ze begonnen re verbranden door direkt zonlicht. Maar wat is jullie mening over het strekken?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Neorej View PostBij de 1 valt het nog mee. Maar over de Ander maak ik me meer zorgen.. Ze hebben met de hitte Hier onder plastic gestaan omdat ze begonnen re verbranden door direkt zonlicht. Maar wat is jullie mening over het strekken?
Sent from my iPhone using TapatalkLets not criticize but legalize
Comment
-
Door het buigen gaan ze juist meer vezels opbouwen. Een beetje als een gebroken bot, dat precies op de breuk sterker wordt. Zo werkt het ook bij planten. Zo rond oogsttijd heb je een zaagje of flink stevige tang nodig om de stam door te krijgen. Het is weleens zover gekomen dat ik de bijl er bij moest pakken.
Als je die echter blijft ondersteunen, dan maak je er een zwakkeling van; de vezels gaan niet breken en scheuren, dus er is ook geen versterking nodig.
Teveel zorg is dodelijk voor wietplanten. Laat ze maar lekker hun gang gaan.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment